Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Синхронне й діахронне дослідження мови в концепції вчених казанської лінгвістичної школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ольховська, Ю. Д.
dc.date.accessioned 2016-06-25T11:19:24Z
dc.date.available 2016-06-25T11:19:24Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Ольховська Ю. Д. Синхронне й діахронне дослідження мови в концепції вчених казанської лінгвістичної школи [Текст] / Ю. Д. Ольховська // Система і структура східнослов'янських мов : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 8. - С. 31-37 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10711
dc.description.abstract У статті приділено увагу деяким аспектам діяльності видатних представників Казанської лінгвістичної школи, роботи яких здійснили вплив на дослідження мови в синхронному та діахронному напрямах. До синхронії належить усе, що називають “загальною граматикою”, адже різні відношення, що входять до компетенції граматики, встановлюються лише в межах окремих станів мови. Діахронна ж лінгвістика вивчає відношення не між елементами певного стану мови, що співіснують між собою, а між послідовними елементами, які змінюють один одного в часі. Синхронне дослідження мови фіксує її певний стан незалежно від часу. Діахронне дослідження, навпаки, у центрі своєї уваги має зміни, що відбулися в історії мови. ua
dc.description.abstract В статье уделено внимание некоторым аспектам деятельности выдающихся представителей Казанской лингвистической школы, труды которых оказали влияние на исследование языка в синхронном и диахронном направлениях. К синхронии относится все, что называют “общей грамматикой”, так как разные отношения, которые входят в компетенцию грамматики, устанавливаются только в пределах отдельных состояний языка. Диахронная же лингвистика изучает отношения не между элементами определенного состояния языка, которые сосуществуют между собой, а между последовательными элементами, которые изменяют друг друга во времени. Синхронное исследование языка фиксирует его определенное состояние независимо от времени. Диахронное исследование, наоборот, в центре своего внимания имеет изменения, которые произошли в истории языка. ua
dc.description.abstract The article pays attention to some activity aspects of prominent representatives of Kazan linguistic school, whose works influenced a language’s research in synchronous and diachronic directions. The synchronism is everything what is called “the general grammar”; because different connections which are included to the grammar competence can be established just within the limits of separate language’s states. The diachronic linguistics studies connections not within a language’s definite state’s elements, which co-exist among themselves, but between consistent elements, which change each other in time. The synchronous research of a language fixes its definite state regardless of time. On the contrary, in the highlight of the diachronic research there are changes, which has happened in the history of a language. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.relation.ispartofseries Система і структура східнослов'янських мов;Випуск 8
dc.subject синхронія ua
dc.subject статика ua
dc.subject діахронія ua
dc.subject динаміка ua
dc.subject лінгвістична школа ua
dc.subject синхрония ua
dc.subject статика ua
dc.subject диахрония ua
dc.subject динамика ua
dc.subject лингвистическая школа ua
dc.subject synchronism ua
dc.subject statics ua
dc.subject diachrony ua
dc.subject dynamics ua
dc.subject a linguistic school ua
dc.subject.classification 81 ua
dc.title Синхронне й діахронне дослідження мови в концепції вчених казанської лінгвістичної школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу