ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Odainyk, Svitlana![]() |
|
dc.date.accessioned | 2016-06-23T13:28:48Z | |
dc.date.available | 2016-06-23T13:28:48Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Odainyk Svitlana. Monitoring of Secondary School Heads’ Management Activity / Svitlana Odainyk // Intellectual Archive. – 2016. – Volume 5. – No. 3 (May-June). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 94–102. | ua |
dc.identifier.issn | 1929-4700 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10694 | |
dc.description | 1. Ануфрієва О. Оцінка якості початкової освіти на основі кваліметричного підходу: автореф.... дис. к.пед.н.: 13.00.01 /О. Л. Ануфрієва, Центр. ін.-т післядипл. пед. освіти АПН України. – К., 2000. – 18 с. 2. Быкова В. Мониторинг в образовательном учреждении / В. Г. Быкова // Завуч. – 2004. – № 6. – С. 38–48. 3. Григораш В. Організація діяльності керівника школи / В. Григораш. – Х. : ВГ «Основа», 2011. – 224 с. 4. Дмитренко Г. Цільове управління: вимірювання результативності діяльності учнів і педагогів: навч.-метод. посіб. / Г. А. Дмитренко, В. В. Олійник, О. Л. Ануфрієва. – К. : УІПКККО, 1996. – 84 с. 5. Звєрева В. Як зробити керування школою успішним / В. І. Звєрєва. – X.: Ранок, 2007. – 160 с. 6. Єльникова Г. В. Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі / Г. В. Єльникова, З. В. Рябова // Обрії. – 2008. – № 1 (26). – С. 5-12. 7. Єльникова Г.В. Наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні : монографія / Г. В. Єльникова. – К.: ДАККО, 1999. – 303 с. 8. Житник Б. Методична робота в школі / Б. О. Житник, В. В. Крижко, Є. М. Павлютенков. – Х.: Основа, 2008. – 192 с. 9. Карамушка Л. Психологія управління закладами середньої освіти : монографія / Л. М. Карамушка. – К.: Ніка-Центр, 2000. –332 с. 10. Лукіна Т. Моніторинг в освіті. Створення та функціонування системи моніторингу якості освіти / Т. Лукіна // Управління освітою – 2005. – №4 (100). – С. 1−15 11. Петько Л.В. Підготовка нового педагога-економіста – виклик сучасній педагогічній університетській освіті (на прикладі створення нових навчальних програм з іноземної мови за фахом зі спеціальності 6.030601 «Менеджмент (управління персоналом)» / Л.В. Петько // Вісник Інституту розвитку дитини. Вип. 27. Серія: Філософія, педагогіка, психологія: зб. наук. праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. – С. 95–101. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7832 12. Петько Л.В. Иноязычное обучение будущих менеджеров образовательной сферы в условиях университетской подготовки // Инновации в образовании : научно-методический журнал / учред. Современная гуманитарная академия ; гл. ред. И.В.Сыромятников. – М. : Современная гуманитарная академия, 2013. – № 12. – С. 36–45. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7868 13. Положення про загальноосвітній навчальний заклад Електроний ресурс – Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/778-2010-%D0%BF 14. Циба В. Кваліметрія – теорія вимірювання в гуманітарних і природничих науках / В. Циба // Соціальна психологія. – 2005. – № 4 (12). – C. 3−20. | ua |
dc.description.abstract | У статті підкреслено актуальність питання про добір і підготовку керівників нового типу – менеджерів освіти; визначено фактори, що забезпечують успішність управлінської діяльності; зроблено аналіз сучасних підходів до моніторингу управлінської діяльності керівників навчальних закладів; розглянуто кваліметричний підхід та його особливості; визначено загальний алгоритм застосування кваліметричного підходу для оцінювання управлінської діяльності; представлено різні методи здійснення моніторингу управлінської діяльності керівників навчальних закладів; доведено, що вдосконалення діяльності керівника в сучасному закладі освіти передбачає запровадження системних моніторингових досліджень основних аспектів його діяльності. | ua |
dc.description.abstract | The overview of tendencies and perspectives of education development in Ukraine in the conditions of modernization, integration into European and world educational space is described; the need in creation of teaching contents in accordance with normative requirements is presented; the main types of educational management, the actuality of question of selection and training of heads of a new type – educational managers are determined; the factors that were able to ensure the success of management activities are identified; the analysis of modern approaches to monitoring of administrative activity of heads’ educational institutions are given; it is reviewed quality-based approach and its peculiarities; the general algorithm of using of such approach for assessment of management activities is defined. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Toronto : Shiny Word Corp., Canada | ua |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | |
dc.subject | моніторинг | ua |
dc.subject | управлінська діяльність | ua |
dc.subject | оцінювання | ua |
dc.subject | кваліметричний підхід | ua |
dc.subject | менеджер освіти | ua |
dc.subject | monitoring | ua |
dc.subject | administrative activity | ua |
dc.subject | assessment | ua |
dc.subject | quality-based approach | ua |
dc.subject | manager of education | ua |
dc.subject.classification | 37.015 | ua |
dc.title | Monitoring of Secondary School Heads’ Management Activity | ua |
dc.title.alternative | Моніторинг управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів | ua |
dc.type | Article | ua |