Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика використання системи завдань екологічного змісту в навчанні хімії студентів аграрних спеціальностей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Власенко, Ольга Григорівна
dc.date.accessioned 2011-10-27T20:26:59Z
dc.date.available 2011-10-27T20:26:59Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Власенко, Ольга Григорівна. Методика використання системи завдань екологічного змісту в навчанні хімії студентів аграрних спеціальностей : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Г. Власенко ; наук. керівник Н. Н. Чайченко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/105
dc.description.abstract Досліджено проблему формування екологічних знань студентів аграрних спеціальностей на основі поєднання основних ідей хімічних, екологічних та фахових дисцилін. Виділено інваріантні та варіативні хіміко-екологічні поняття, пов'язані зі специфікою сільськогосподарського виробництва. Розроблено систему завдань екологічного змісту та запропоновано їх класифікацію на базі поєднання екологічного змісту навчального матеріалу, способу розв'язання, форми подання, дидактичної мети, характеру пізнавальної діяльності, особливостей розумових дій, форми організації їх виконання. Створено методичну систему використання завдань екологічного змісту за умов кредитно-модульного вивчення курсу "Загальна та неорганічна хімія". Запропоновано методи використання завдань екологічного змісту на лабораторно-практичних заняттях та під час самостійної роботи студентів. Експериментально підтверджено позитивний вплив розробленої методичної системи на формування екологічних знань студентів аграрних спеціальностей. ru_RU
dc.description.abstract This thesis reveals the problems of forming of ecological culture of students of agrarian specialities on the basis of integration of chemical, ecological and professional disciplines. Invariant and alternative chemical-ecological notions, which are connected with specificity of farming industry are allocated here. Methodical system of application of tasks of ecological contents in the conditions of credit and module studying of General and Inorganic Chemistry course is created. It is offered the classification of tasks of ecological contents on the basis of combining of ecological contents of learning material, method of solution, form of presentation, didactic aim, character of cognitive activity, peculiarities of mental activity, forms of organization of their realization. Methods of forming of ecological culture of students at the laboratory and practical classes and during the individual work are selected in the thesis. It is experimentally confirmed the positive influence of created methodical system on the formation of ecological knowledge of students of agrarian specialities. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject екологічна освіта ru_RU
dc.subject навчання хімії ru_RU
dc.subject хіміко-екологічні поняття ru_RU
dc.subject система завдань ru_RU
dc.subject методична система ru_RU
dc.subject аграрні спеціальності ru_RU
dc.subject ecological education ru_RU
dc.subject teaching chemistry ru_RU
dc.subject chemical-ecological notions ru_RU
dc.subject system of tasks ru_RU
dc.subject methodically system ru_RU
dc.subject agrarian specialities ru_RU
dc.subject.classification 378.147: 54: 504.75 ru_RU
dc.title Методика використання системи завдань екологічного змісту в навчанні хімії студентів аграрних спеціальностей ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу