Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Realization of Pedagogical Conditions of Forming Timbre- Acoustic Imagination in the Process of Vocal Preparation of Musical Art Teachers

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Tsyao Lin
dc.date.accessioned 2016-06-15T11:46:43Z
dc.date.available 2016-06-15T11:46:43Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Tsyao Lin. Realization of Pedagogical Conditions of Forming Timbre- Acoustic Imagination in the Process of Vocal Preparation of Musical Art Teachers / Tsyao Lin // Intellectual Archive. – 2014. – Volume 3. – No. 5 (September). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 131–140. ua
dc.identifier.issn 1929-4700
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10568
dc.description 1. Ву Гуолінг. Китайська виконавська інтонація в європейській вокальній музиці ХІХХХ століть: автореф… канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Ву Гуолінг; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. – О., 2006. – 14 с. 2. Давидов М. Теоретичні основи формування виконавської майстерності баяніста : підручник для студентів вищих навчальних закладів / М.А. Давидов. – Київ, 2004. – 345 с. 3. Мозгальова Н. Теоретико-методичні засади інструментально-виконавської підготовки вчителів музики / Н.Г.Мозгальова. – В. : «Меркьюрі-Поділля». – 486 с. 4. Пилипчук В. Розвиток педагогічної майстерності вчителя в предметних методиках навчання / В.В. Пилипчук. – К. : «Педагогічна думка». – 2007. – 176с. 5. Філософський енциклопедичний словник/[заред. В.Шинкарука] –К.: «Абрис», 2002. –742 с. 6. Фейнберг С.Е. Пианизм как искусство. / С.Е.Фейнберг. – М. : Музыка,1960. – 598 с. 7. Хоу Цзянь. Художній світ китайської народної опери: діалог культур : автореф… дис. канд. мистецтвознав. : 26.00.01 / Хоу Цзянь; Нац. муз. акад. України імені П.І.Чайковського. – К., 2010. – 18 с. 8. Гродзенская Н.Л. Школьники слушают музыку. – М. : Просвещение, 1969. – 77 с. ua
dc.description.abstract In the article the auther stresses on the necessity of forming timbre-acoustic imagination of future teachers of musical art which predetermines introduction in vocal practice of such pedagogical conditions: vocal-intonation mastering of vocal in different national schools, which gives the Chinese musicians a sure orientation in European classic music; an orientation on the increase of students’ vocal level (as organic unity of emotional and rational factors in a performance process); the providing of humanistic orientation in music masters’ vocal preparation; the creation of situation of success in the process of vocal studying (development students’ potential possibilities, transformation and realization their spiritual forces, stimulating their vocal skill). ua
dc.description.abstract В статті наголошується на необхідності формування темброво-слухових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва, що зумовлює впровадження у вокальну практику таких педагогічних умов: мовленнєво- інтонаційного освоєння вокалу різних національних шкіл, що надає китайським музикантам впевнене орієнтування в європейській класичній музиці; орієнтація на підвищення рівня вокальної майстерності студентів (передбачає органічну єдність емоціонального і раціонального факторів у виконавському процесі); забезпечення гуманістичної спрямованості вокальної підготовки вчителів музики (зумовлює посилення інтересу до роботи з дітьми, бажання оволодіти професією до такої міри, коли відкриваються перспективи педагогічних дій, професійної впевненості вчителя); створення ситуації успіху в процесі навчання вокалу (сприяє визволенню прихованих потенційних можливостей студентів, перетворенню та реалізації їхніх духовних сил, стимулює до вокального зростання й саморозвитку). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Toronto : Shiny Word Corp., Canada ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject Musical Art teacher ua
dc.subject vocal training ua
dc.subject Chineese vocal music schools ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject timbre- acoustic ua
dc.subject imagination ua
dc.subject humanization ua
dc.subject вчитель музичного мистецтва ua
dc.subject вокальна підготовка ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject темброво-слухові уявлення ua
dc.subject гуманізація ua
dc.subject.classification 378.09:78.07 ua
dc.title Realization of Pedagogical Conditions of Forming Timbre- Acoustic Imagination in the Process of Vocal Preparation of Musical Art Teachers ua
dc.title.alternative Реалізація педагогічних умов формування темброво-слухових уявлень у процесі вокальної підготовки вчителів музичного мистецтва. ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics