Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Koretska, Liubov
dc.date.accessioned 2016-06-15T10:40:24Z
dc.date.available 2016-06-15T10:40:24Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Koretska Liubov. The Social Educational Constant Notion “Living Self- Determination” of a Personality / Liubov Koretska // Intellectual Archive. – 2015. – Volume 4. – No. 4 (July). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 66–76. ua
dc.identifier.issn 1929-4700
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10558
dc.description 1. Багнюк А. Л. Філософія. Онтологія. Гносеологія. Соціальна філософія / А. Л. Багнюк, В. О. Стародубець. – Ч. 2. – Тернопіль : Стародубець, 2005. – 412 с. 2. Божович Л. И. Этапы формирования личности в онтогенезе / Л. И. Божович. // Вопросы психологии. – 1979. – С. 23-34. 3. Боришевський М. Дорога до себе: Від основ суб’єктності до вершин духовності: монографія / М. Боришевський. – К. : Академвидав, 2010. – 416 с 4. Боришевський М. Й. Духовні цінності в становленні особистості-громадянина / М. Й. Боришевський. // Педагогіка і психологія. – 1997. – № 1. – С. 144-153. 5. Выготский Л. С. Собрание соч. в 6 т. Проблемы развития психики / Под.ред. A. M. Матюшкина – Т.3. – М., 1983. – 368 c. 6. Голубчиков А. Я. Самоопределение индивида: автореф. дис. ... канд. философ, наук / А. Я. Голубчиков. – Екатеринбург, 1999. 7. Горностай П. Словник-довідник / П. Горностай. – 146 c. 8. Грибакин А. В. Методологические проблемы исследования жизненного пути индивида: автореф. дис. ... док. философ. наук. / А. В. Грибакин. – Свердловск, 1992. 9. Гусаківська С.С. Психологічні особливості формування ціннісно-смислової сфери майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Гусаківська C.C. – Луцьк, 2014. — 302 с. 10. Данильян О. Г. Основи філософії: навч. посібник / О. Г. Данильян, В. М. Таряненко. – Х. : Право, 2003. – 352 с. 11. Дробницкий О. Г. Проблемы нравственности / О. Г. Дробницкий. – М., 1977. – 333 с. 12. Дубасенюк О. А. Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід : монографія / [за ред. О. А. Дубасенюк] – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 388 с., 13. Дьяконов І. В. Соціально-філософський аналіз ціннісних орієнтацій учнівської молоді України: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філос.наук / І. В. Дьяконов. – Запоріжжя, 2008. – 21 с. 14. Коган Л. Н. Цель и смысл жизни человека / Л. Н. Коган. – М. : Мысль, 1984. – С. 226-227. 15. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев. – М. : Политиздат, 1977. – С. 153. 16. Максименко С. Д. Генезис существования личности / С. Д. Максименко. – К. : КММ, 2006. – 240 с. 17. Москалець В. П. Психологія релігії: посібник / В. П. Москалець. – К. : Академвидав, 2004. – 240 с. 18. Ю. В. Миков Жизненные ориентации как основа самоопределения учащейся молодежи: автореф. дис. ... канд. философ, наук / Ю. В. Миков. – Свердловск, 1990. 19. Панченко Л. М. Формування ціннісних орієнтацій молоді в період системної трансформації українського суспільства : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філос. наук / Л. М. Панченко. – К., 2003. – 20 с. 20. Попова И. М. Ценности и ценностный аспект сознания / И. М. Попова. – Киев-Одесса, 1985. – С. 23-55. 21. Психологические особенности формирования личности школьника./ Под. ред. И. В. Дубровиной. – М. : АПН СССР НИИ ОПП, 1983. – 138 с. 22. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн; [сост. А. В. Брушлинский, К. А. Абульханова-Славская]. – СПб. : Питер, 2002. – 720 с. 23. Рубинштейн С. Л. Бытие и сознание / С. Л. Рубинштейн. – М., 1977. – 293 с. 24. Філософський словник соціальних термінів. –3-є вид., доп.. – Х. :Р.И.Ф., 2005. – 672 с. 25. Філософський словник / [за ред. В. І. Шинкарука]. – К. : АН УРСР, 1973. – 578 с. 26. Философский енциклопедический словар / [редкол. С. С. Аверинцев, Э. А. Араб-Оглы, Л. Ф. Ильичев]. – 2 изд. – М. : Энциклопедия, 1989. – 815 с 27. Худякова Н. Л. Онтологическое основание возникновения и развития ценностного мира человека: автореф. дис. на стиск. уч. степени доктора филос. наук / Н. Л. Худякова. – Омск, 2004. – 46 с. 28. Шендрик И. Г. Психологические особенности самоопределения на этапе перехода от детства к взрослости. автореф. дис. ... канд. психол. наук / И. Г. Шендрик. – М, 1989. – 24 с. 29. Шнякина В. М. Субъектность в процессе социального самоопределения молодежи. автореф. дис. ... канд. философ, наук. – Омск, 1999. 30. Эльконин Д. Б. К проблеме периодизации психического развития в детском возрасте / Возрастная и педагогическая психология / Д. Б. Эльконин. – М. : Изд-во МГУ, 1992. – С. 79-96. 31. Юхименко Н. Ф. Гуманістичні параметри самореалізації особистості: потреби, інтереси, цінності: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філос.наук / Н. Ф. Юхименко. – Київ, 2003. – 21 с. 32. Петько Л.В. Особистість. Соціум. Навчальне Середовище / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди». Педагогіка. Психологія. Філософія : збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 35. – С. 101–109. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7918 33. Rockeach M. The Nature of Human Values / M. Rockeach. – N.Y. : Frre Press, 1973. – 438 p. ua
dc.description.abstract The article reviews the questions of the living self-identity as the basis of the social life. In the process of interaction between a personality and public space are formed through the value orientation of public interest, which include public opinions, attitudes, and ideals. The need for a living self-identity the social processes, modifies, enhances contradiction between the value orientations of the young generation and public processes is what causes differences in value orientations and living self-identity of every generation. ua
dc.description.abstract Стаття присвяфчена розгляду поняття "життєве самовизначення особистості" з огляду її інтересів, мотивів існування в конкретній соціальній групі, що сприяє самоідентифікації особистості у соціальному середовищі. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Toronto : Shiny Word Corp., Canada ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject self-identity ua
dc.subject ideal and personal meaning ua
dc.subject social groups ua
dc.subject social processes ua
dc.subject modifies ua
dc.subject living self-determination ua
dc.subject interests ua
dc.subject needs ua
dc.subject beliefs ua
dc.subject values and motives ua
dc.subject social existence ua
dc.subject интереси ua
dc.subject життєве самовизначення ua
dc.subject соціальна група ua
dc.subject потреби ua
dc.subject цінності ua
dc.subject мотиви ua
dc.subject.classification 159.9:378.147 ua
dc.title The Social Educational Constant Notion “Living Self- Determination” of a Personality ua
dc.title.alternative Розуміння поняття "життєве самовизначення особистості" у соціально виховному аспекті ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу