ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Bodrova, Tetiana | |
dc.date.accessioned | 2016-06-10T11:54:35Z | |
dc.date.available | 2016-06-10T11:54:35Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Bodrova Tetiana. A musical work in the context of future Music teacher’s performance activity / Tetiana Bodrova // Economics, management, law:realities and perspectives: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Les Editions L'Originаlе, Paris (France). 2016. − P. 441-444 | ua |
dc.identifier.isbn | 978-617-7214-26-6 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10522 | |
dc.description | 1. Масол Л.М. Загальна мистецька освіта: теорія і практика: монографія / Л.М.Масол. – К. : Промінь, 2006. – 432 с. 2. Шип С.В. Что такое музыкальное произведение // Науковий часопис Національного педагогічно університету імені М.П.Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць. – Вип.18 (23) / С.В.Шип. – К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2015. – С. 8–13. 3. Петько Л.В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету для студентів спеціальності «Музичне мистецтво» (на прикладі вірша Мері Ховітт «Павук і Муха») // Л.В.Петько // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки: зб. наук. пр. – Вип. 1. – Бердянськ : ФО-П Ткачук О.В., 2016. – 184–190. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10075 | ua |
dc.description.abstract | The article devoted to understanding of artistically-pedagogical interpretation of any music composition as one of the elements in the way of preparing of future Music teachers; the scientific-methodical analysis of investigated categories is given; actuality of studying of problem artistic and pedagogical factors co-operation for speciality Music Art is decribed. | ua |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості художнього розуміння та виконавської інтерпретації музичного твору як елементу фахової підготовки педагогів-музикантів. Автором здійснено науково-методичний аналіз досліджуваних категорій, доведено актуальність вивчення проблеми взаємодії художніх та педагогічних чинників виконавської діяльності студентів університету освітнього напряму “Музичне мистецтво”. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Les Editions L'Originаlе, Paris (France) | ua |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | |
dc.subject | professional teaching | ua |
dc.subject | performance activitiy | ua |
dc.subject | a piece of music | ua |
dc.subject | artistically-pedagogical interpretation | ua |
dc.subject | performance-pedagogical competence | ua |
dc.subject | фахова підготовка | ua |
dc.subject | виконавська діяльність | ua |
dc.subject | музичний твір | ua |
dc.subject | художньо-педагогічна інтерпретація | ua |
dc.subject | виконавсько-педагогічна компетентність | ua |
dc.subject.classification | 378.147:78 | ua |
dc.title | A musical work in the context of future Music teacher’s performance activity | ua |
dc.title.alternative | Музичний твір в контексті виконавської діяльності майбутнього вчителя музики | ua |
dc.type | Article | ua |