ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Matviienko, Olena![]() |
|
dc.date.accessioned | 2016-06-10T11:32:09Z | |
dc.date.available | 2016-06-10T11:32:09Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Matviienko Olena. Theoretical bases of teacher’s professional formation / Olena Matviienko // Economics, management, law: socio-economical aspects of development: Collection of scientific articles. Volum 2. Psychology. Pedagogy and Education. − Edizioni Magi − Roma, Italy. – 2016. – P. 237−239. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-617-7214-17-4 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10517 | |
dc.description | 1. Багаева И.Д. Профессионализм педагогической деятельности: сущность и структура / И.Д.Багаева // Профессионализм педагогической деятельности: тезисы докладов научно-практической конференции. – Ижевск, 1992. – С. 3-5. 2. Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход/ А.А. Вербицкий. – М. : Высшая школа, 1991. – 225 с. 3. Вершиловкий С.Г. О подходах к исследованию структуры профессионально-педагогической деятельности / С.Г.Вершловский, ЛН.Лесохина. – Л. : НИИ ООВ, 1977. – 203 с. 4. Вознюк О.В. Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід: монографія / О.В.Вознюк, О.А.Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 684 с. 5. Дубасенюк О.А. Теорія і практика професійної виховної діяльності педагога: монографія / О.А.Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2005. – 367 с. 6. ЗайцевВ.В. Проблемы развития акмеологического образования // Проблемы развития системы акмеологических наук / В.В.Зайцев, A.М.Зимичев. – СПб. : Изд. СПАА, 1996. – С. 53-106. 7. Карпова Л.Г. Формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи: Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Г.Карпова. – X., 2004. – 20 с. 8. Максимова В.Н. Акмеология: новое качество образования / B.Н.Максимова // Завуч. – 2004. – № 3. – С.2-23. 9. Маркова А.К. Психология труда учителя / А.К.Маркова. – М. : Знание, 1993. – 325 с. | ua |
dc.description.abstract | The different science approaches of teacher’s professional development in the way of modern teacher’s professional competence are presented. The main technological aspects of future teacher’s professional preparation are determined. | ua |
dc.description.abstract | Розглядаються різні наукові підходи до професійного розвитку педагога, які спрямовані на формування професійної компетентності сучасного педагога. Визначаються головні технологічні аспекти професійної підготовки майбутнього вчителя. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Edizioni Magi − Roma, Italy. | ua |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject | professional development of teacher | ua |
dc.subject | modern pedagogical approaches | ua |
dc.subject | професійна компетентність | ua |
dc.subject | професійний розвиток педагога | ua |
dc.subject | сучасні педагогічні підходи | ua |
dc.subject.classification | 371.036.792.01 | ua |
dc.title | Theoretical bases of teacher’s professional formation | ua |
dc.title.alternative | Теоретичні засади професійного становлення майбутнього педагога | ua |
dc.type | Article | ua |