Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Linguodidactic Features of the Development Language Education in the UK in the Beginning the Twentieth Century

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Makhinova, Marianna
dc.date.accessioned 2016-06-10T10:53:06Z
dc.date.available 2016-06-10T10:53:06Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Makhinova M.V. Linguodidactic Features of the Development Language Education in the UK in the Beginning the Twentieth Century / M.V.Makhinova // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 386-388. ua
dc.identifier.issn 978-617-7214-18-1
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10507
dc.description 1. Махінова М.В. Зміст соціокультурного аспекту навчання англійської мови у початковій школі / М.В.Махінова // Науковий часопис. НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання: зб. наук. праць. – К. : НПУ, 2008. – Вип. 7. – С. 149– 57. 2. Пуховська Л.П. Тенденції розвитку систем підготовки вчителів у Європі / Л.П.Пуховська // Педагогіка і психологія. – 1994. – № 3. – С. 77–80. 3. Howatt A.P.R. A History of English Language Teaching. – Oxford : Oxford University Press, 1991. – 394 p ua
dc.description.abstract The theoretical importance of historical and pedagogical factors that contributed to the development of the paradigm of language education in the UK, understanding its goals and objectives. ua
dc.description.abstract Розглянуто теоретичну значущість історичних та педагогічних чинників, що сприяли розвитку парадигми мовної освіти у Великій Британії, осмислення її цілей та завдань. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject парадигма мовної освіти ua
dc.subject педагогічні аспекти навчання мов ua
dc.subject методи навчання мов ua
dc.subject зміст шкільної мовної освіти ua
dc.subject paradigm of language education ua
dc.subject pedagogical aspects of language teaching ua
dc.subject methods of teaching languages ua
dc.subject the content of school language education. ua
dc.subject.classification 371(447) ua
dc.title Linguodidactic Features of the Development Language Education in the UK in the Beginning the Twentieth Century ua
dc.title.alternative Лінгводидактичні особливості розвитку мовної освіти у Великій Британії початку ХХ століття ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics