Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Scientific-theoretical and methodological principles of training future teachers to research pedagogical activity

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Teslenko, Valentyn Viktorovych
dc.date.accessioned 2016-06-09T09:58:47Z
dc.date.available 2016-06-09T09:58:47Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Teslenko V.V. Scientific-theoretical and methodological principles of training future teachers to research pedagogical activity / V.V.Teslenko // Economics, management, law:realities and perspectives: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Les Editions L'Originаlе, Paris, France. 2016. − P. 475-482. ua
dc.identifier.isbn 978-617-7214-26-6
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10489
dc.description 1. Горовая В.И. Подготовка учителя к исследовательской педагогической деятельности. [Текст] / В.И. Горовая, С.И. Тарасова. − М. : Илекса, Ставрополь : Ставрополь сервис школа, 2002. 2. Далингер В.А. Организация и содержание поисково-исследовательской деятельности [Текст] / В.А. Далингер, Н.В. Толпелкина. – Омск : Изд-во ОмГПУ, 2004. 3. Загвязинский В.И. Теория обучения. Современная интерпретация [Текст]: уч. пособ. для студ. высш. пед. учеб. заведений / В.И.Загвязинский. М. : Академия, 2001. 4. Леонтович А.В. Разговор об исследовательской деятельности [Текст]: публицист. ст. и заметки / А. В. Леонтович. – М., 2006. 5. Манакова Л.М. Научно-исследовательская работа студентов-филологов в многоуровневом высшем педагогическом образовании // Русский язык в вузах. − № 5. – 1999. 6. Педагогічний словник / [за ред. дійсного члена АПН України Ярмаченка М.Д.] − К. : Педагогічна думка, 2001. 7. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-соціологів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальності 6.030101 «Соціологія» : навч. посіб. для студентів ВНЗ. – К. : Талком, 2015. − 142 с. 8. Петько Л.В. Англійська мова для вступників дo магістратури зі спеціальностей: 8.01010601 «Соціальна педагогіка», 8.13010201 «Соціальна робота»: навч. посібник для студентів, бакалаврів, та аспірантів ВНЗ, 2-ге вид., доп. і випр. / Л.В.Петько, В.В.Ніколаєнко ; за ред. О.Г.Ярошенко. – К. : «Ун-т «Україна», 2011. – 152 с. 9. Петько Л. В. Англійська мова для вступників до магістратури зі спеціальності 8.03010101 «Соціологія» (за видами діяльності): навч. посібник для студентів, бакалаврів та аспірантів ВНЗ. – 2-ге вид., доп. і випр. / Л.В.Петько, В.В.Ніколаєнко ; за ред. Євтуха В.Б., Гончарова В.І.– К. : Ун-т «Україна», 2011.– 182 с. 10. Петько Л.В. Дослідницька діяльність студентів коледжу як одна з умов неперервної освіти / Л.В.Петько // Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому середовищі: зб. наук. праць. – К. : Університет «Україна». – 2010. – № 7. – С. 122–134. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7831 11. Петько Л.В. Написання і захист рефератів іноземною мовою зa професійним спрямуванням – один із шляхів підготовки студентів до навчання у магістратурі / Л. В. Петько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 35 : зб. наук. праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 132–138. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/ 12. Современный образовательный процесс: основные понятия и термины [Текст] / авт.-сост. М.Ю. Олешков, В.М. Уваров. – М. : Компания Спутник +, 2006. ua
dc.description.abstract On the basis of scientific and theoretical analysis and materials considered real practice training future teachers to research. The basic goal, objectives, principles, levels, methods, forms and guidelines of the collective system of higher education educational institution on the efficiency of the designated training. At the end of the analysis developed appropriate conclusions. ua
dc.description.abstract У статті на основі науково-теоретичного аналізу і матеріалів реальної практики розглянуто підготовку майбутніх вчителів до дослідницької діяльності. Розглянуті різні наукові трактовки сутності понять «дослідницька діяльність», «дослідницька педагогічна діяльність», «дослідження». Визначені головна мета, задачі, принципи, рівні, методи, форми та основні напрямки системної роботи колективу вищого навчального педагогічного закладу щодо дієвості означеної підготовки. У кінці проведеного аналізу зроблені відповідні висновки. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Les Editions L'Originаlе, Paris (France) ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject research ua
dc.subject research pedagogical activity ua
dc.subject innovation ua
dc.subject methodology ua
dc.subject principles ua
dc.subject research methods ua
dc.subject forms ua
dc.subject study content ua
dc.subject creativity ua
dc.subject self-improvement ua
dc.subject.classification 371.13:001.89 ua
dc.title Scientific-theoretical and methodological principles of training future teachers to research pedagogical activity ua
dc.title.alternative Науково-теоретичні та методологічні засади підготовки майбутніх вчителів до дослідницької педагогічної діяльності ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics