ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Matviienko, Olena | |
dc.date.accessioned | 2016-06-09T08:53:06Z | |
dc.date.available | 2016-06-09T08:53:06Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Matviienko Olena. The influence of socio-political changes in society on the moral development of primary school age children / Olena Matviienko // Economics, management, law:realities and perspectives: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Les Editions L'Originаlе, Paris, France. 2016. − P. 459-463. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-617-7214-26-6 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10487 | |
dc.description | 1. Бех І.Д. Виховання особистості сходження до духовності: наук. вид. / І.Д. Бех. – К : Либідь, 2006. – 272 с. 2. Білозерська С.І. Психологічні умови розвитку моральної свідомості молодшого школяра: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / С.І. Білозерська. – Івано-Франківськ, 2004. – 20 с. 3. Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. – 4-е изд. – М. : Изд. МГУ, 1981. – С. 32. 4. Матвієнко О.В. Основи виховання моралі у молодших школярів. Монографія. – К. : «Стилос», 1999. – 233 с. 5. Мудрик В.І. Цінності виховання у сучасних зарубіжних дослідженнях / В.І. Мудрик // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць Ін-ту проблем виховання НАПН України. – Кіровоград: Імекс-ЛТД. – 2013. – Вип. 17. Кн.2. – С. 15-19. 6. Петько Л.В. Педагогічна сутність у визначенні поняття «освітнє середовище» / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 34. – С. 109–118. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7452 | ua |
dc.description.abstract | The author writes on inputting of primary school age child into macrocosmic of moral relations adulthood through “magnifying glass", "visual" determinants as positive and negative moral development. She stresses, that children moral growth needs to focus the main social institutions attention on this process. | ua |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання входження дитини молодшого шкільного віку в макрокосм моральних відносин дорослого життя крізь «збільшувальне скло», «візуальні» детермінанти як позитивного, так і негативного морального розвитку. Автор наголошує на звернення уваги на прорахунки в моральному зростанні дітей з боку основних соціальних інститутів. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Les Editions L'Originаlе, Paris (France) | ua |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | |
dc.subject | children of primary school age | ua |
dc.subject | moral deformation behavior | ua |
dc.subject | social and educational conditions of macro and micro factors | ua |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | ua |
dc.subject | моральна деформація поведінки | ua |
dc.subject | соціально-педагогічні умови | ua |
dc.subject | макро та мікро фактори | ua |
dc.subject.classification | 37.034-057.874 | ua |
dc.title | The influence of socio-political changes in society on the moral development of primary school age children | ua |
dc.title.alternative | Вплив соціально-політичних змін у суспільстві на моральний розвиток дітей молодшого шкільного віку | ua |
dc.type | Article | ua |