Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості впровадження моделі формування рефлексивних умінь у студентів-майбутніх учителів початкових класів у процесі їх дидактичної підготовки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лозенко, Анна Павлівна
dc.date.accessioned 2016-05-31T11:47:40Z
dc.date.available 2016-05-31T11:47:40Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Лозенко, А. П. Особливості впровадження моделі формування рефлексивних умінь у студентів-майбутніх учителів початкових класів у процесі їх дидактичної підготовки / А. П. Лозенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17: Теорія і практика навчання та виховання : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 13. - С. 101-106 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10211
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості впровадження рефлексивних умінь у майбутніх учителів початкової школи в процесі їх дидактичної підготовки. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются особенности внедрения рефлексивных умений у будущих, учителей начальной школы в процессе их дидактичной подготовки.
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject модель формування у студентів рефлексивних умінь ua
dc.subject дидактична підготовка ua
dc.subject дидактичні уміння ua
dc.subject дидактична рефлексія ua
dc.subject ретроспективні, перспективні, ситуативні, інтелектуальні, комунікативно-кооперативні особистісні рефлексивні уміння ua
dc.subject модель формирования у студентов рефлексивных умений
dc.subject дидактическая подготовка
dc.subject дидактические умения
dc.subject дидактическая рефлексия
dc.subject ретроспективные, перспективные, ситуативные, интеллектуальные, коммуникативно-кооперативные личностные, рефлексивные умения
dc.subject.classification 378.011.3-051:373,3]:159.955,4 ua
dc.title Особливості впровадження моделі формування рефлексивних умінь у студентів-майбутніх учителів початкових класів у процесі їх дидактичної підготовки ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics