Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософія інтернатної освіти: сутність та стратегія реалізації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Покась, Віталій Петрович
dc.date.accessioned 2016-05-23T09:06:13Z
dc.date.available 2016-05-23T09:06:13Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Покась В. П. Філософія інтернатної освіти: сутність та стратегія реалізації / В. П. Покась // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки: науковий вісник: збірник наукових праць. - Київ: ВІР УАН, 2010. - Вип. 32. - С. 236-241. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10179
dc.description.abstract Аналізується природа та сутність інтернатної освіти як вияв гуманного ставлення суспільства до дитини з особливими потребами. ua
dc.description.abstract Analyses of the nature and essense of a boarding school education as a manifestation of humanistric attitude of a societu toward a child with its special needs. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво УАН ТОВ "НВП "ВІР" ua
dc.subject освіта ua
dc.subject людина ua
dc.subject дитина з особливими потребами ua
dc.subject інтернатна освіта ua
dc.subject виховання ua
dc.subject an education ua
dc.subject a human ua
dc.subject a child with special needs ua
dc.subject a boarding school education ua
dc.subject upbringing ua
dc.subject.classification 1:[37.014+37.03] ua
dc.title Філософія інтернатної освіти: сутність та стратегія реалізації ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу