Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування готовності майбутнього викладача до музично-інструментального полілога в процесі навчання гри на саксофоні

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан Цзянань
dc.date.accessioned 2016-05-23T08:47:22Z
dc.date.available 2016-05-23T08:47:22Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чжан Цзянань. Формування готовності майбутнього викладача до музично-інструментального полілога в процесі навчання гри на саксофоні : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Чжан Цзянань ; наук. кер. Н. П. Гуральник ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 22 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10162
dc.description.abstract У дисертації розглянута проблема культурно-освітнього полілога у контексті музично-інструментальної взаємодії майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі навчання гри на саксофоні, обґрунтовано науково-теоретичну сутність означеного феномена, принципові положення формування та педагогічні умови ефективності цього процесу. Саксофонне мистецтво розглянуто як цілісне явище музичної культури та освіти, академічного виконавства, виявлено його полікультурне значення. Методика готовності майбутнього викладача до музично- інструментального полілога в процесі навчання гри на саксофоні у вищій школі побудована на гуманістичній, культуротворчій, креативній, комунікативній та індивідуально-зорієнтованій педагогічних парадигмах з позицій історико-культурного, особистісно-комунікативного, когнітивно- емоційного, полідіяльнісного науково-теоретичних підходів, що уможливило узагальнення, систематизацію та визначило логіку побудови змісту дисертації. Визначено структуру музично-інструментального полілога майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі гри на саксофоні: мотиваційно- усвідомлений, діяльнісно-смисловий, методико-технологічний і комунікативно-виконавський компоненти; критерії оцінки сформованості означеного феномена з їх показниками. Розроблена та експериментально перевірена авторська методика поетапного формування готовності майбутнього викладача до музично-інструментального полілога в процесі навчання гри на саксофоні; втілення запропонованих ефективних методів довело результативність дослідної роботи. ua
dc.description.abstract Thesis for candidate science degree of Pedagogic, speciality 13.00.02 – «Тheory and Methods of Music Teaching». – National Teacher Training University by name M.P. Dragomanov. – Киев, 2015. In the dissertation investigation the problem of cultural and education polylog in context of music-instrument future music teachers interaction in training saxophone playing process; based science and theory essence this phenomenon; principles of its forming and conditions of this process effectiveness. Saxophone art is analys as a hole of music cultural, education and academic performing phenomenon. The methodic of future music teachers to music-instrument polylog readiness in the process of their training saxophone playing process in high pedagogical school is built on the humanistic, cultural-creative, communicative and personal reference pedagogical paradigms with using of history-cultural, personal-communicative, cognitive-emotional, poly-activity science and theory essences for analyse and systematize, definition of content built dissertation logic. In this dissertation is worked out and presented the structure of this phenomenon, defined the structure of readiness of future teacher for musicinstrumental polylog in the saxophone play training process. It consists of reasonrealize, activity-semantic, methodology-technical and communicative-performing components; criterions of estimation of forming degree presenting phenomenon with their indexes, which provide with such criterions : person interesting and direction for music- instrumental polylog for the first component; demonstration total erudition, requirement of empathos reflexio, requirement of music-hearing reflexio and creative activity results for the second component; presence of methodic competens for the third component; developing of anticipation and requirement of collective performance work for the fourth component. Working out and experimentally testing the author methodology of stage forming readiness of future teacher for music-instrumental polylog in the saxophone play training process. Introduction of working effective methods are proved the high results this research work. ua
dc.description.abstract Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.02 – «Теория и методика музыкального обучения». – Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова. – Киев, 2015. В диссертации рассмотрена проблема культурно-образовательного полилога в контексте музыкально-инструментального взаимодействия будущих преподавателей музыкального искусства в процессе обучения игры на саксофоне, обосновано научно-теоретическую сущность данного феномена, принципиальные положения формирования и педагогические условий эффективности этого процесса. Саксофонное искусство рассматривается как целостное явление музыкальной культуры и образования, академического исполнительства. Методика готовности будущего преподавателя к музыкально- инструментальному полилогу в процессе обучения игре на саксофоне в высшей школе строится на гуманистической, культуротворческой, критически-креативной, коммуникативной и индивидуально- ориентированной педагогических парадигмах с позиций историко- культурного, личностно-коммуникативного, когнитивно-эмоционального, полидеятельного научно-теоретических подходов для обобщения и систематизации, определения логики построения содержания диссертации. Определена структура музыкально-инструментального полилога будущих преподавателей музыкального искусства в процессе игры на саксофоне: мотивационно-осознанный, дeятельно-смысловой, методико- технологический и коммуникативно-исполнительский компоненты; критерии оценки сформированности представленного феномена с их показателями. Разработана и экспериментально проверена авторская методика поэтапного формирования готовности будущего преподавателя к музыкально- инструментальному полилогу в процессе обучения игре на саксофоне. Внедрение разработанных эффективных методов доказали результативность исследовательской работы. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject культурно-освітній полілог ua
dc.subject музично-інструментальний полілог ua
dc.subject викладач саксофона ua
dc.subject методика фахової взаємодії ua
dc.subject cultural-educational polylog ua
dc.subject music-instrumental polylog ua
dc.subject saxophone play teacher ua
dc.subject profesional interaction methodology ua
dc.subject культурно-образовательный полилог ua
dc.subject музыкально- инструментальный полилог ua
dc.subject преподаватель саксофона ua
dc.subject методика профессионального взаимодействия ua
dc.subject.classification 378.016:784.4=161.2(510):37.015.311 ua
dc.title Формування готовності майбутнього викладача до музично-інструментального полілога в процесі навчання гри на саксофоні ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу