ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трофименко, А. О. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2016-04-11T18:22:39Z | |
dc.date.available | 2016-04-11T18:22:39Z | |
dc.date.issued | 2013 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Трофименко А. О. Філософсько-теоретичні основи вивчення педагогічного професіоналізму / А. О. Трофименко // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 112. - C. 170-176. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9913 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основи вивчення педагогічного професіоналізму– уміння вчителя мислити та діяти професійно, що відповідає вимогам учительської професії, володіння необхідними засобами та методами, що забезпечують не тільки педагогічний вплив на студента, але і взаємодію, співробітництво та співтворчість з ним. Для активного співробітництва зі студентами вчителю необхідна мобілізація інтелекту, волі, моральних зусиль, організаторського хисту та вміле оперування засобами формування моральних, інтелектуальних та духовних засад у школярів та студентів. | |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются основы изучения педагогического профессионализма– умение преподавателя мыслить и действовать профессионально, что соответствует требованиям преподавательской профессии, владение необходимыми средствами и методами, что обеспечивает не только педагогическое влияние на студента, но и взаимодействие, сотрудничество с ним. Для активного сотрудничества со студентами преподавателю необходимы мобилизация интеллекта, воли, моральних усилий, организаторские способности и умелое владение средствами формирования моральных, интеллектуальных и духовных принципов у учеников и студентов. | |
dc.description.abstract | The formation of educational competencies is significant for professional development of future teacher. This approach can be implemented only in the conditions of a personal directed pedagogical technologies, taking into account common educational space in which future teachers can freely explore the history of different peoples, language and literature, to communicate with foreign experts, establish contacts, realizing their values and priorities and to exchange information and experiences, improve their professional level throughout their lives, continue their education in any foreign university, or get qualified abroad through a complete cycle of education. Teachers should be aware of many norms and values involved in their interaction and relationship with students. In fact, all educational choices reflect values. Norms and valuesare a relevant part of teachers’ professional thoughts and actions on which they should reflect and be explicit. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | педагогічний професіоналізм | |
dc.subject | професійна компетентність | |
dc.subject | кредитно-трансферна система | |
dc.subject | педагогический профессионализм | |
dc.subject | профессиональная компетентность | |
dc.subject | кредитно-трансферная система | |
dc.subject | professional competence | |
dc.subject | competences | |
dc.subject | learning competence credit-modular technology | |
dc.title | Філософсько-теоретичні основи вивчення педагогічного професіоналізму | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |