Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософсько-теоретичні основи вивчення педагогічного професіоналізму

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трофименко, А. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-04-11T18:22:39Z
dc.date.available 2016-04-11T18:22:39Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Трофименко А. О. Філософсько-теоретичні основи вивчення педагогічного професіоналізму / А. О. Трофименко // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 112. - C. 170-176. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9913
dc.description.abstract У статті розглядаються основи вивчення педагогічного професіоналізму– уміння вчителя мислити та діяти професійно, що відповідає вимогам учительської професії, володіння необхідними засобами та методами, що забезпечують не тільки педагогічний вплив на студента, але і взаємодію, співробітництво та співтворчість з ним. Для активного співробітництва зі студентами вчителю необхідна мобілізація інтелекту, волі, моральних зусиль, організаторського хисту та вміле оперування засобами формування моральних, інтелектуальних та духовних засад у школярів та студентів.
dc.description.abstract В статье рассматриваются основы изучения педагогического профессионализма– умение преподавателя мыслить и действовать профессионально, что соответствует требованиям преподавательской профессии, владение необходимыми средствами и методами, что обеспечивает не только педагогическое влияние на студента, но и взаимодействие, сотрудничество с ним. Для активного сотрудничества со студентами преподавателю необходимы мобилизация интеллекта, воли, моральних усилий, организаторские способности и умелое владение средствами формирования моральных, интеллектуальных и духовных принципов у учеников и студентов.
dc.description.abstract The formation of educational competencies is significant for professional development of future teacher. This approach can be implemented only in the conditions of a personal directed pedagogical technologies, taking into account common educational space in which future teachers can freely explore the history of different peoples, language and literature, to communicate with foreign experts, establish contacts, realizing their values and priorities and to exchange information and experiences, improve their professional level throughout their lives, continue their education in any foreign university, or get qualified abroad through a complete cycle of education. Teachers should be aware of many norms and values involved in their interaction and relationship with students. In fact, all educational choices reflect values. Norms and valuesare a relevant part of teachers’ professional thoughts and actions on which they should reflect and be explicit.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічний професіоналізм
dc.subject професійна компетентність
dc.subject кредитно-трансферна система
dc.subject педагогический профессионализм
dc.subject профессиональная компетентность
dc.subject кредитно-трансферная система
dc.subject professional competence
dc.subject competences
dc.subject learning competence credit-modular technology
dc.title Філософсько-теоретичні основи вивчення педагогічного професіоналізму ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу