ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Бондар, С. П. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-13T18:06:25Z | |
dc.date.available | 2012-08-13T18:06:25Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Бондар, С. П. Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів як важливий компонент особистісно-орієнтованого навчання / С. П. Бондар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 26. – С. 184-189. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/983 | |
dc.description.abstract | В статті аналізуються негативні наслідки примусового характеру навчання, розглядаються методи навчання, які активізують навчально-пізнавальну діяльність учнів: їх сутність, переваги, класифікація. | ru_RU |
dc.description.abstract | In the article analysed negative consequences of the forced character of teaching, methods are examined teaching, arousal educational-cognitive activity of student: their essence, dignities, classification. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів | ru_RU |
dc.subject | особистісні знання учня | ru_RU |
dc.subject | примусовий характер навчання | ru_RU |
dc.subject | методи активізації навчально-пізнавальної діяльності | ru_RU |
dc.subject | сутність | ru_RU |
dc.subject | класифікація | ru_RU |
dc.subject | activation of educational-cognitive activity of students | ru_RU |
dc.subject | personality knowledges of student | ru_RU |
dc.subject | forced character of studies | ru_RU |
dc.subject | methods of activation of educational-cognitive activity | ru_RU |
dc.subject | essence | ru_RU |
dc.subject | classification | ru_RU |
dc.title | Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів як важливий компонент особистісно-орієнтованого навчання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |