ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чжао Веньфан![]() |
uk_UA |
dc.date.accessioned | 2016-04-11T17:40:42Z | |
dc.date.available | 2016-04-11T17:40:42Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Чжао Веньфан. Конструювання змісту вокально-хорового навчання китайських студентів в умовах моделювання індивідуальної освітньої траекторії / Чжао Веньфан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 16(21), ч. 1. – C. 126-130. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9815 | |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются основные направления организации вокально-хорового обучения и возможности моделирования индивидуальных образовательных траекторий китайских студентов в институтах искусств. | |
dc.description.abstract | The article discusses the main directions of the organization of vocal and choral training and simulation capabilities of individual educational trajectories of Chinese students at the Art Institute. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | китайские студенты | |
dc.subject | вокально-хоровое обучение | |
dc.subject | моделирование | |
dc.subject | индивидуальные образовательные траектории | |
dc.subject | Chinese students | |
dc.subject | vocal and choral training | |
dc.subject | simulation | |
dc.subject | individual educational trajectory | |
dc.title | Конструювання змісту вокально-хорового навчання китайських студентів в умовах моделювання індивідуальної освітньої траекторії | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |