ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Паламар, Олена Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2016-03-21T07:35:27Z | |
dc.date.available | 2016-03-21T07:35:27Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Паламар О.М. Психолого-педагогічні засади корекції пізнавальної діяльності у дітей з вадами зору // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки. Збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2004. – Випуск 3.-С. 62-72. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9658 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються теоретичні засади організації та здійснення корекції пізнавальної діяльності дошкільників і молодших школярів з порушеннями зору. Визначено основні принципи корекції, специфічні аспекти змісту навчання, завдання корекції пізнавальної діяльності на даних вікових етапах. | uk_UA |
dc.description.abstract | Palamar O. Psycho-pedagogical aspects of cognitive activity correction by children with a vision loss. The article deals with the theoretical aspects of cognitive activity organization as well activity correction with children under school age and junior pupils with a vision lost. Here are determined the main correction principles, special issues of study content, main correction tasks of cognitive activity on certain age period. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НПУ імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | корекція пізнавальної діяльності | uk_UA |
dc.subject | актуальний рівень розвитку | uk_UA |
dc.subject | принципи корекції | uk_UA |
dc.subject | пізнавальні здібності | uk_UA |
dc.subject | когнітивний тренінг | uk_UA |
dc.subject.classification | 376.32 | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні засади корекції пізнавальної діяльності у дітей з вадами зору | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |