Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Рівневий аналіз етичної компетентності майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, С. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:19:33Z
dc.date.available 2016-03-14T19:19:33Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Ткаченко С. В. Рівневий аналіз етичної компетентності майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін / С. В. Ткаченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 27-30. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9641
dc.description.abstract Статтю присвячено визначенню та характеристиці рівнів сформованості етичної компетентності майбутніх вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін. Наведено означення етичної компетентності, схарактеризовано її структурні компоненти, що дозволяють ефективно побудувати процес формування етичної компетентності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін, а також розробити методику діагностування досліджуваного феномена.
dc.description.abstract Статья посвящена выявлению и характеристике уровней сформированности этической компетентности будущих учителей общественно-гуманитарных дисциплин. Приведены определение этической компетентности, охарактеризованы её структурные компоненты, что позволяет эффективно построить процесс формирования этической компетентности в процессе профессиональной подготовки будущих учителей общественно-гуманитарных дисциплин, а также разработать методику диагностирования исследуемого феномена.
dc.description.abstract The article is devoted to definition and level formation characteristics of ethic competence for future teachers of social and humanitarian disciplines: high, middle and low. High level can be described of the main structural components for teacher’s ethic competence and their formation on the phase of professional pedagogical preparation; middle level is characterized of deficient development of the structural components; low level can be defined as a weak demonstration of structural components. It includes the definition of ethic competence, its structural components are described: need-evaluative, meaningful and activity. The contents of need-evaluative component reflects the availability of personal exertion demand in profession of social and humanitarian disciplines’ teacher, deep understanding of public importance for chosen job; meaningful component proves availability of some knowledge about moral and its role in teaching; and activity component means the presence of skills in order to decide professional tasks. All this allows to build the process of ethic competence formation effectively in the process of professional preparation for future teachers of social and humanitarian disciplines. Also this is the way to work out the methodology of diagnosis as for studied phenomenon.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject етична компетентність
dc.subject майбутній учитель
dc.subject суспільно-гуманітарні дисципліни
dc.subject этическая компетентность
dc.subject будущий учитель
dc.subject общественно-гуманитарные дисциплины
dc.subject ethic competence
dc.subject future teacher
dc.subject social and humanitarian disciplines
dc.subject.classification 371.15
dc.title Рівневий аналіз етичної компетентності майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу