Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Аспекти дослідження методичної компетентності майбутнього вчителя музики як структурної складової професійної компетентності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Мартинюк, О. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:18:32Z
dc.date.available 2016-03-14T19:18:32Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Мартинюк О. В. Аспекти дослідження методичної компетентності майбутнього вчителя музики як структурної складової професійної компетентності / О. В. Мартинюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 20-23. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9639
dc.description.abstract У статті на основі аналізу наукових підходів уточнюється поняття «методична компетентність», з'ясовується ступінь дослідження даного питання у вітчизняних і закордонних наукових колах, аналізуються різноманітні підходи до визначення методичної компетентності та на їх основі конкретизується структура даного поняття у професійній підготовці вчителів музики.
dc.description.abstract В статье на основе анализа научных подходов уточняется понятие «методическая компетентность», выясняется степень исследования данного вопроса в отечественных и зарубежных научных кругах, анализируются различные подходы к определению методической компетентности и на их основе конкретизируется структура данного понятия в профессиональной подготовке учителей музыки.
dc.description.abstract In article on the basis of analysis clarifies the definition of «methodical competence», reveals the degree to research this issue in domestic and foreign scientific circles, analyses different approaches to the definition of technical competence and on their basis to specify the structure of the given concept in the professional training of music teachers and summarizes the pedagogical heritage of music and theoretical areas that have developed in some theoretical and methodological system and became the basis of methodical preparation of the teacher of music.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject компетентність
dc.subject професійна компетентність
dc.subject методична компетентність
dc.subject вчитель музики
dc.subject компетентность
dc.subject профессиональная компетентность
dc.subject методическая компетентность
dc.subject учитель музыки
dc.subject competence
dc.subject professional competence
dc.subject methodical competence
dc.subject music teacher
dc.subject.classification 378.147.091.31-051:78
dc.title Аспекти дослідження методичної компетентності майбутнього вчителя музики як структурної складової професійної компетентності ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics