Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Спонукання молодших школярів до слухового контролю та самоконтролю у виконавській діяльності як засіб формування їх слухової уваги

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Миколінська, С. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:17:02Z
dc.date.available 2016-03-14T19:17:02Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Миколінська С. І. Спонукання молодших школярів до слухового контролю та самоконтролю у виконавській діяльності як засіб формування їх слухової уваги / С. І. Миколінська // Науковий часопис Національного педагогічного університету іменіМ.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 166-169. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9636
dc.description.abstract У статті розглядається метод спонукання молодших школярів учнів до слухового контролю та самоконтролю, який сприяє формуванню слухової уваги, зокрема, таких її властивостей, як концентрація, стійкість, вибірковість, обсяг, розподіл, переключення. Слуховий контроль має пройти етапи свого становлення: 1) здійснення учнем контролю за іншими виконавцями; 2) розгорнутий самоконтроль власного виконання; 3) досягнення випереджального самоконтролю, що отримує форму слухової уваги і виступає як спрямованість та зосередженість на звучанні.
dc.description.abstract статье рассматривается метод побуждения младших школьников учащихся к слуховому контролю и самоконтролю, что способствует формированию слухового внимания учащихся, в частности, таких свойств, как концентрация, устойчивость, избирательность, объем, распределение, переключение. Слуховой контроль должен пройти этапы своего становления: 1) осуществление учеником контроля за исполнением других учащихся; 2) развернутый самоконтроль собственного исполнения; 3) достижение опережающего самоконтроля, который получает форму слухового внимания и выступает как направленность и сосредоточенность на звучании, как внимательное вслушивания во время выполнения.
dc.description.abstract The article discusses a method of inducing students to primary school children auditory control and self-control in their musical performance.This method contributes to the formation of auditory attention, in particular, such properties as the concentration, stability, selectivity, amount, distribution, switching.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject слугова увага
dc.subject слуховий контроль та самоконтроль
dc.subject молодші школярі
dc.subject слуховое внимание
dc.subject слуховой контроль и самоконтроль
dc.subject младшие школьники
dc.subject auditory attention
dc.subject auditory control and self-control
dc.subject primary school children
dc.subject.classification 37.016:78.071.2-057.874
dc.title Спонукання молодших школярів до слухового контролю та самоконтролю у виконавській діяльності як засіб формування їх слухової уваги ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу