Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічна підтримка творчого розвитку майбутніх перекладачів при навчанні дистанційним формам зайнятості з використанням технологій дистанційного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Моцар, М. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:10:28Z
dc.date.available 2016-03-14T19:10:28Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Моцар М. М. Педагогічна підтримка творчого розвитку майбутніх перекладачів при навчанні дистанційним формам зайнятості з використанням технологій дистанційного навчання / М. М. Моцар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 100-104. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9620
dc.description.abstract У статті розглядається проблема педагогічної підтримки творчого розвитку майбутніх перекладачів при навчанні нетрадиційним – дистанційним формам зайнятості з використанням технологій дистанційного навчання; з’ясовуються основні категорії набувачів педагогічної підтримки та методи їх педагогічної підтримки; визначаються умови успішності педагогічної підтримки, очікувані результати, мотиваційні аспекти для держави в організації педагогічної підтримки навчання населення, етапи її здійснення; обґрунтовується необхідність підтримки творчого розвитку особистості перекладача при навчанні дистанційним формам зайнятості.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема педагогической поддержки творческого развития будущих переводчиков при обучении нетрадиционным – дистанционным формам занятости с использованием технологий дистанционного обучения; выясняются основные категории пользователей педагогической поддержки и методы их педагогической поддержки; определяются условия успешности педагогической поддержки, ожидаемые результаты, мотивационные аспекты для государства в организации педагогической поддержки обучения населения, этапы ее осуществления; обосновывается необходимость поддержки творческого развития личности переводчика при обучении дистанционным формам занятости.
dc.description.abstract The article focuses on proving the problem of pedagogical support creative development of future translators in teaching non-traditional – remote forms of employment, using distance learning technologies; clarified the main categories of users pedagogical support and methods of educational support; determined by the conditions of success of pedagogical support, the expected results, the motivational aspects for the state in the organization of pedagogical support training of the population, the stages of its implementation; substantiates the need to support the creative development of the personality of an interpreter during training remote forms of employment.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічна підтримка
dc.subject дистанційна освіта
dc.subject педагогіка
dc.subject педагогическая поддержка
dc.subject дистанционное образование
dc.subject педагогика
dc.subject pedagogical support
dc.subject distance education
dc.subject pedagogy
dc.subject.classification 378.091
dc.title Педагогічна підтримка творчого розвитку майбутніх перекладачів при навчанні дистанційним формам зайнятості з використанням технологій дистанційного навчання ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу