Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чорний, В. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T18:56:07Z
dc.date.available 2016-03-14T18:56:07Z
dc.date.issued 2012 uk_UA
dc.identifier.citation Чорний В. В. Дидактико-методична система В. Ф. Шаталова / В. В. Чорний // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – C. 83-86. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9574
dc.description.abstract У статті розглядається проблема гуманістичного потенціалу та структура дидактико-методичної системи В.Шаталова. Здійснено цілісно науковий аналіз становлення основних концептуальних та теоретико-методичних підходів дидактико-методичної системі В.Шаталова. Обґрунтовано, що основою дидактичної складової цієї системи виступають шаталівькі принципи організації навчально-виховного процесу, які виконують функції регуляторів педагогічного забезпечення всебічного розвитку особистості школяра.
dc.description.abstract The problem of humanism potential and structure of the didactics-methodical system of V.Shatalov is examined in the article. The scientific analysis of becoming of basic conceptual and theorist-methodical approaches is carried out integrally to the didactics-methodical system of V.Shatalov. Grounded, that Shatalov principles come forward basis of didactics constituent of this system organizations of educational educate process, which execute the functions of regulators of the pedagogical providing of comprehensive development of personality of schoolboy.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема гуманистического потенциала и структура дидактико-методической системы В.Шаталова. Осуществлен целостно научный анализ становления основных концептуальных и теоретико-методических подходов дидактико-методической системе В.Шаталова. Обоснованно, что основой дидактичной составляющей этой системы выступают шаталовские принципы организации учебно-воспитательного процесса, которые выполняют функции регуляторов педагогического обеспечения всестороннего развития личности школьника.В статье рассматривается проблема гуманистического потенциала и структура дидактико-методической системы В.Шаталова. Осуществлен целостно научный анализ становления основных концептуальных и теоретико-методических подходов дидактико-методической системе В.Шаталова. Обоснованно, что основой дидактичной составляющей этой системы выступают шаталовские принципы организации учебно-воспитательного процесса, которые выполняют функции регуляторов педагогического обеспечения всестороннего развития личности школьника.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject дидактико-методична система
dc.subject дитино центрична
dc.subject особистістно-розвивальна
dc.subject дидактико-методична система
dc.subject ребенкацентричная
dc.subject личносно-розвивающа [личностно-развивающая]
dc.subject didactics-methodical system
dc.subject childcenteral aksiologikal approach
dc.subject personality- developing
dc.subject.classification 37.02
dc.title Дидактико-методична система В. Ф. Шаталова ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу