Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Духовна культура як основа професійної майстерності педагога: проблема формування та розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перехейда, Олександр Михайлович
dc.date.accessioned 2011-10-26T18:22:32Z
dc.date.available 2011-10-26T18:22:32Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Перехейда, Олександр Михайлович. Духовна культура як основа професійної майстерності педагога : проблема формування та розвитку : автореферат дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / О. М. Перехейда ; наук. кер. Т. І. Андрущенко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 17 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/90
dc.description.abstract Проведено світоглядно-філософський аналіз феномену формування педагогічної майстерності в системі професійної підготовки вчителя. Висвітлено теоретико-методологічні засади дослідження системи професійної підготовки сучасного вчителя. Визначено зміст, місце та роль педагогічної майстерності в даній системі. Розглянуто формування педагогічної майстерності засобами навчально-виховного процесу. Висвітлено роль педагогічної практики в системі формування педагогічної майстерності сучасного вчителя. Розкрито суть поняття педагогічної майстерності в істрико-філософському аспекті. Вдосконалено модель педагогічної майстерності, яка передбачає врахування потреб сьогодення. Запропоновано модель світоглядної позиції сучасного вчителя, а також механізм оптимізації формування педагогічної майстерності. Наголошено, що новітня модель української педагогічної освіти повинна базуватись на українських національних традиціях, надбаннях вітчизняної педагогіки та досвіді зарубіжжя. ru_RU
dc.description.abstract The thesis contains the world outlook and philosophical analysis of the phenomenon of the forming of the pedagogical creativity in the professional teacher’s training system. This work reviews the theoretical and methodological ways of the investigation of the professional training’s system of a modern teacher. It was determined the matter, place and role of the pedagogical creativity by the methods of teachings and educational process, the role of teaching practice in the system of forming of the pedagogical creativity of a modern teacher. The work proposes the improved model of the pedagogical creativity with the account of today’s needs and philosophical understanding. It was worked out the model of world outlook position of a modern teacher and offered the mechanism of the optimization of the pedagogical creativity. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject світоглядний, філософський, педагогічний аспекти формування педагогічної майстерності ru_RU
dc.subject професійна підготовка вчителя ru_RU
dc.subject модернізація ru_RU
dc.subject структура та рівні педагогічної майстерності ru_RU
dc.subject структура та рівні педагогічної майстерності ru_RU
dc.subject духовна культура ru_RU
dc.subject world outlook ru_RU
dc.subject philosophical ru_RU
dc.subject pedagogical aspects of forming of pedagogical creativity ru_RU
dc.subject professional teacher’s training ru_RU
dc.subject modernization ru_RU
dc.subject structure and stages of pedagogical creativity ru_RU
dc.subject spiritual culture ru_RU
dc.subject.classification 37.013.73: 82 (477) ru_RU
dc.title Духовна культура як основа професійної майстерності педагога: проблема формування та розвитку ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу