В публікації встановлено, що професійно евристична підготовка студентів виявляється в реалізації нових технологій, використанні адекватних методів навчально-пізнавальної діяльності, розв’язанні логічно-комп’ютерних завдань, що спонукають до негайної дії в конкретній педагогічній ситуації. Виявлено, що характерною ознакою педагогічної ситуації виступає наявність суперечностей між метою професійної підготовки бакалавра та можливістю здійснення конструктивно-технічних дидактичних завдань.
Выявлено, что профессионально эвристическая подготовка студентов проявляется в реализации новых технологий, использовании адекватных методов учебно-познавательной деятельности, решении логически-компьютерных задач, побуждающих к немедленному действию в конкретной педагогической ситуации. Обнаружено, что характерным признаком педагогической ситуации выступает наличие противоречий между целью профессиональной подготовки бакалавра и возможностью осуществления конструктивно-технических дидактических задач.
It was identified that professional heuristic students training occurs in the realization of new technologies, in theusege of adequate methods of educational activity, solution of logical computer tasks that induce to immediate action in the concrete pedagogical situation. It was found out that typical sign of pedagogical situation is the attendance of contradictions between the goal of professional bachelor training and opportunity of solving constructive technical didactical tasks.