Стаття торкається проблем сьогодення та використання новітніх технологій у вищих навчальних закладах світу, зокрема британських. В статті піднімаються проблеми взаємодії та співпраці викладача та студента. Наскільки успішною стане стратегія електронного навчання, буде залежати від освітніх установ, викладання ними відповідного матеріалу та форм навчання, від фірм, які будуть заохочувати і підтримувати навчання і повторне навчання, та, перш за все, від схильності студентів використати всі можливості, що може забезпечити електронна освіта.
Статья касается насущных проблем и использования новейших технологий в высших учебных заведениях мира, в частности британских. Статья поднимает проблемы взаимодействия и сотрудничества преподавателя и студента. Насколько успешной станет стратегия электронного обучения, будет зависеть от образовательных заведений, преподавания ими соответствующего материала и форм обучения, от фирм, которые будут поощрять и поддерживать обучение и повторное обучение, и прежде всего, от склонности студентов использовать все возможности, которые может обеспечить электронное образование.
The article concerns deals with the burning problems and usage of the most modern technologies in the educational institutions of the world, especially in the British ones. The article brings up the problems of cooperation and collaboration of the professor and the student. The success of the strategy of electronic education will depend on educational institutions, forms and methods of their teaching, on the firms, which will encourage and support education and re-education, and most of all it will depend on the students’ inclination to use all the possibilities which can be provided by electronic education.