В статті висвітлюються основні історичні етапи формування ідей про взаємодію естетичного і фізичного виховання. Представлені концепції філософів і педагогів щодо взаємодії фізичного та естетичного виховання як невід’ємних складових гармонійного розвитку особистості. Визначено загальні цілі, завдання і засоби естетичного і фізичного виховання в процесі розвитку особистості дитини.
В статье освещаются основные исторические этапы формирования мнения о взаимодействии эстетического и физического воспитания. Представлены концепции философов и педагогов по взаимодействию физического и эстетического воспитания как неотъемлемых составляющих гармоничного развития личности. Определены общие цели, задачи и средства эстетического и физического воспитания в процессе развития личности ребенка.
The article highlights the main historical stages of forming an opinion on the interaction of aesthetic and physical education. Consept of philosophers and teachers on the interaction of physical and aesthetic education are served as an integral part of the harmonious development of personality. Common goals, objectives and means of aesthetic and physical education in the development of a child defined.