У статті здійснено цілісний аналіз педагогічних поглядів відомих вчених ХХ–ХХІ століття на проблему трудового виховання особистості. Особливий акцент поставлено на педагогічних ідеях Д. Сергієнка з цієї проблеми. Також, особливу увагу приділено концепції “школи чинності”С. Ананьїна.
В статье осуществлен целостный анализ педагогических взглядов известных ученых ХХ–ХХІ столетия на проблему трудового воспитания личности. Специфический акцент поставлен на педагогических идеях Д. Сергиенка по этой проблеме. Также, особенное внимание обращено на концепцию “школы деятельности” С. Ананьина.
The article presents a holistic analysis of the pedagogical views of famous scientists of the XX–XXI century on the problem of labor education of the person. Particular emphasis is put on the pedagogical ideas of D. Sergienko on this issue. Also special attention is paid to the concept of “school activities” of S. Ananyin.