У сучасних умовах інтеграції України до загальноєвропейського освітнього простору
особливої актуальності набуває питання удосконалення системи підготовки нового покоління
вчителів-професіоналів. Стаття присвячена проблемі розробки нетрадиційних форм роботи із
студентами-філологами в позанавчальний час, що є інтелектуальним капіталом викладача
ВНЗ.
В современных условиях интеграции Украины к общеевропейскому образовательному
пространству особенной актуальности приобретает вопрос усовершенствования системы
подготовки нового поколения учителей-профессионалов. Статья посвящена проблеме
разработки нетрадиционных форм работы со студентами-филологами в позаурочное время,
которое является интеллектуальным капиталом преподавателя ВНЗ.
The question of perfection the system of professional teachers’ preparation gathers more special
actuality in the modern conditions of the Ukraine’s integration to the common European educational
space. The article is devoted to the problem of elaboration the non-traditional forms of the work with
the students-philologists in the out-of-study time, which is the intellectual capital of the high
educational institution teacher.