Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Лінгвістичний супровід в інтерпретації реалізованих навчальних композиційних завдань площинного характеру

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Плазовська, Л. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-01-18T11:17:29Z
dc.date.available 2016-01-18T11:17:29Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Плазовська Л. В. Лінгвістичний супровід в інтерпретації реалізованих навчальних композиційних завдань площинного характеру / Л. В. Плазовська // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 110. - C. 124-132. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9020
dc.description.abstract У статті розглядаються проблеми лінгвістичного супроводу в інтерпретації реалізованих студентами навчальних композиційних завдань площинного характеру та у цьому контексті – питання аналізу творів образотворчого мистецтва. Окреслене є важливим для освоєння студентами в ході їх навчання образотворчого мистецтва у вищому навчальному закладі оскільки впливає на засвоєння ними законів композиції. Визначені науковцями закони композиції, а також цілі, етапи, рівні аналізу творів образотворчого мистецтва ретельно усвідомлені і засвоєні студентом дозволять йому зрозуміти механізми взаємодії в композиції твору складових елементів. Останнє дозволить оптимізувати комунікативну сферу майбутнього фахівця мистецького профілю.
dc.description.abstract В статье рассматриваются проблемы лингвистического сопровождения в интерпретации реализованных студентами учебных композиционных задач плоскостного характера и в этом контексте – вопрос анализа произведений изобразительного искусства. Очерченное важно для освоения студентами в ходе их обучения изобразительному искусству в вузе поскольку влияет на усвоение ими законов композиции. Определены учеными законы композиции, а также цели, этапы, уровни анализа произведений изобразительного искусства тщательно осознаны и усвоены студентом позволят ему понять механизмы взаимодействия в композиции произведения составляющих элементов. Последнее позволит оптимизировать коммуникативную сферу будущего специалиста художественного профиля.
dc.description.abstract The problems of linguistic support in the interpretation of realized student learning objectives planar composite character, and in this context – the question of the analysis of works of art. Outlined are important for the development of students during their study of fine arts in higher education as they affect the absorption laws of composition. Researchers determined the laws of composition and objectives, stages, levels of analysis works of art thoroughly understood and mastered the student will allow him to understand the mechanisms of interaction in the composition of the product components. Other communicative sphere will optimize future professional artistic profile.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject закони композиції
dc.subject аналіз твору мистецтва
dc.subject площинний характер
dc.subject художній образ
dc.subject анализ произведения искусства
dc.subject плоскостной характер
dc.subject художественный образ
dc.subject laws of composition
dc.subject analysis of works of art
dc.subject planar nature art image
dc.title Лінгвістичний супровід в інтерпретації реалізованих навчальних композиційних завдань площинного характеру ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу