Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Активізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх викладачів вищої школи у процесі професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Драч, І. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-01-18T11:13:45Z
dc.date.available 2016-01-18T11:13:45Z
dc.date.issued 2012 uk_UA
dc.identifier.citation Драч І. І. Активізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх викладачів вищої школи у процесі професійної підготовки / І. І. Драч // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 108. - C. 41-50. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9008
dc.description.abstract У статті обґрунтовано актуальність активізації навчально-пізнавальної діяльності та стимулювання самостійної роботи майбутніх викладачів вищої школи у процесі професійної підготовки. Розкрито сутність понять“активність”, “пізнавальна активність”, “самостійна пізнавальна діяльність”, їх змістовий зв’язок. Проаналізовано досвід активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх викладачів вищої школи на прикладі Університету менеджменту освіти НАПН України
dc.description.abstract В статье обоснована актуальность активизации учебно-познавательной деятельности и стимулирования самостоятельной работы будущих преподавателей высшей школы в процессе профессиональной подготовки. Раскрыты сущность понятий“активность”, “познавательная активность”, “самостоятельная познавательная деятельность”, их смысловая связь. Проанализирован опыт активизации учебно-познавательной деятельности будущих преподавателей высшей школы на примере Университета менеджмента образования АПН Украины
dc.description.abstract The relevance of enhancing learning and cognitive activity and self-work stimulation for training future high school teachers considered in the article. The essence of the concepts of activity, cognitive activity, self-cognitive activities, their conceptual connection are disclosed. The experience of enhanced learning and cognitive activity of the future high school teachers on the example of the University of Education Management Sciences of Ukraine is analyzed
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject активність
dc.subject пізнавальна активність
dc.subject самостійна діяльність
dc.subject мотиви
dc.subject потреби
dc.subject пізнавальний інтерес
dc.subject навчально-пізнавальна діяльність
dc.subject активность
dc.subject познавательная активность
dc.subject самостоятельная деятельность
dc.subject мотивы
dc.subject потребности
dc.subject познавательный интерес
dc.subject учебно-познавательная деятельность
dc.subject activity
dc.subject cognitive activity
dc.subject independent activity
dc.subject motives
dc.subject needs
dc.subject cognitive interest
dc.subject educational and cognitive activity
dc.title Активізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх викладачів вищої школи у процесі професійної підготовки ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу