ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шинкаренко, Л. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2016-01-18T11:13:44Z | |
dc.date.available | 2016-01-18T11:13:44Z | |
dc.date.issued | 2012 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Шинкаренко Л. В. Педагогічні умови формування математичної компетентості майбутніх соціологів / Л. В. Шинкаренко // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 108. - C. 223-229. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8999 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано доцільність та наведено шляхи реалізації педагогічних умов формування математичної компетентності майбутніх соціологів у процесі їх математичної підготовки у ВНЗ | |
dc.description.abstract | В статье обоснована целесообразность и приведены пути реализации педагогических условий формирования математической компетентности будущих социологов в процессе их математической подготовки в ВУЗе | |
dc.description.abstract | Expediency and ways of realization of pedagogical condition of forming would-be sociologists’ mathematical сompetence in mathematical preparation at higher school is analyzed in the article | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | математична компетентність | |
dc.subject | професійна спрямованість | |
dc.subject | міждисциплінарні зв’язки | |
dc.subject | наступність у навчанні | |
dc.subject | математическая компетентность | |
dc.subject | профессиональная направленность | |
dc.subject | преемственность в обучении | |
dc.subject | mathematical сompetence | |
dc.subject | professional orientation | |
dc.subject | succession in the education | |
dc.title | Педагогічні умови формування математичної компетентості майбутніх соціологів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |