У статті висвітлено проблему ефективного формування поняттєво-категорійного апарату майбутніх фахівців сфери обслуговування. Виділеними у дослідженні технологіями були лексико-семантичні групи краєзнавчої термінології та методи проблемного навчання. У процесі дослідження зроблений аналіз навчальної дисципліни “Країнознавство”, яка входить до циклу фундаментальної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування. Проаналізовано зміст та структуру навчальної програми фахової дисципліни “Ділова іноземна мова”. розробці поняттєво-категорійного апарату фахівців сфери обслуговування нами виділено групи професійної термінології туризму. Поряд з теоретичними аспектами досліджуваної проблеми з метою оптимізації рівня оволодіння краєзнавчою термінологією представлений комплекс завдань, який сприяє оволодінню професійною лексикою.
В статье рассматривается проблема эффективного формирования понятийно-категориального аппарата будущих специалистов сферы обслуживания. Выделенными в исследовании были лексико-семантические группы страноведческой терминологии и методы проблемного обучения. В процессе исследования проведен анализ учебной дисциплины “Страноведение”, которая входит в цикл фундаментальной подготовки будущих специалистов сферы обслуживания. Проанализировано содержание и структуру учебной программы профессиональной дисциплины “Деловой иностранный язик”. При разработке понятийно-категориального аппарата специалистов сферы обслуживания нами выделены группы профессиональной терминологии туризма. Наряду с теоретическими аспектами исследуемой проблемы представлен с целью оптимизации уровня овладения краеведческой терминологией комплекс задач, который способствует овладению профессиональной лексикой.
The article under consideration deals with a matter of shaping and mastering professional vocabulary in future experts of service sphere. The outlined means were lexis-semantic groups of ethnographic notions and problem studies methods. In the study, the analysis of the discipline “Area studies” was carried out, which is included into series of future specialists in service basic training. The content and structure of the curriculum of professional discipline “Business foreign language” was covered. In developing the conceptual-categorical apparatus of specialists in service the selected group of professional tourism terminology was outlined. To optimize the level of regional terminology mastery, along with the theoretical aspects of the studied problem the task complex was presented in order to facilitate the acquisition of professional vocabulary.