ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гадалова, І. М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2016-01-11T10:01:26Z | |
dc.date.available | 2016-01-11T10:01:26Z | |
dc.date.issued | 2012 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Гадалова І. М. Передумови самореалізації особистості молодшого школяра в процесі музичного виховання / І. М. Гадалова // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 107. - C. 25-30. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8946 | |
dc.description.abstract | Одним із суттєвих чинників створення передумов самореалізації особистості є художня, зокрема художньо-творча, діяльність. Завдяки своїм специфічним особливостям мистецтво відіграє вийняткову роль у розвитку соціально значимих якостей особистості. Всі види музичної творчості досягнуть мети і стануть органічною частиною виховання лише за такої організації навчального процесу, яка і в усіх інших ланках спрямована на розкриття творчого потенціалу учнів. | |
dc.description.abstract | Artistic creative activity is one of the causes of creation of preconditions of the self-realization. Owing to its specific features the art plays the exceptional role in brining up personalities of social value. It is a reliable fact, that types of musical creative activity can reach the objective and become the integral part in brining up only under such a organization of educational process, which is focused at the reveling of artistic potential of the child in all creative levels. | |
dc.description.abstract | Одним из существенных факторов создания предпосылок самореализации личности является художественная, вчастности художественно-творческая деятельностью благодаря своим специфическим особенностям, искусство играет исключительную роль в развитии социально-значимых качеств личности. Все виды музыкального творчества достигнут цели и станут органической частью воспитания лишь при такой организации учебного процесса, которая и во всех других звеньях направлена на раскрытие творческого потенциала. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | художньо-творча діяльність | |
dc.subject | мистецтво | |
dc.subject | музика | |
dc.subject | artistic creative activity | |
dc.subject | art | |
dc.subject | music | |
dc.subject | художественно-творческая деятельность | |
dc.subject | творчество | |
dc.subject | музыка | |
dc.title | Передумови самореалізації особистості молодшого школяра в процесі музичного виховання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |