В статті розглядається співвідношення понять “компетентність” та “компетенція” як
психолого-педагогічна проблема. На основі аналізу наукової літератури запропоновано
авторське визначення цих термінів та виокремлено основні їхні характеристики. Виявлено, що,
компетенція – це складова компетентності, яка характеризується лише одиничними
вузькоспеціальними знаннями та досвідом виконувати певний вид діяльності.
This article discusses the correlation of the concepts “competence” and “competency” as
psychologicaly-pedagogical problem is examined. On the basis of the analysis of the scientific literature
it is propounded the author s determination of these terms and it is distinguished the main their
characteristics. It is revealed that competency – is the component of competence which is characterized
with the highly specialized knowledge and with the experience to do certain kind of work.
В статье рассматривается соотношение понятий “компетентность” и “компетенция”
как психолого-педагогическая проблема. На почве анализа научной литературы предложено
авторское определение этих понятий и отделено основные ихнии характеристики. Выявлено,
что компетенция – это составляющая компетентности, которая характеризуется только
единичными узкоспециализированными знаниями и опытом исполнять некоторый вид
деятельности.