В статті наголошується на тому, що адаптаційні фактори суттєвим чином впливають
на професійне здоров’я учнівської молоді, передусім це: пристосованість до нового освітнього
середовища, наявність позитивної навчальної мотивації, успішна трансформація і відтворення
набутого професійного досвіду в освіті, розвиток нових особистісних якостей: професійного
самовизначення, готовність до професійних змін, навичок інформаційної та навчальної
культури, комунікативних навичок, гармонійне включення в систему соціальних і професійних
відносин, наявність стресостійкості та стабільності в процесі активної взаємодії учнівської
молоді з освітнім і професійним середовищем.
The article notes that the adaptive factors materially affecting the health professional school
students, primarily are: adaptability to the new learning environment, the presence of a positive
learning motivation, successful transformation and reproduction gained professional experience in
education, development of new personality traits: Professional self-commitment to professional changes,
information and skills training culture, communication skills, harmonious inclusion in the social and
professional relationships, the presence of stress and stability in the active interaction of students with
educational and professional environment.
В статье подчеркивается, что адаптационные факторы существенным образом влияют
на профессиональное здоровье учащейся молодежи, прежде всего это: приспособленность к
новой образовательной среды, наличие положительной учебной мотивации, успешная
трансформация и воспроизведения приобретенного профессионального опыта в образовании,
развитие новых личностных качеств: профессионального самоопределение, готовность к
профессиональным изменений, навыков информационной и учебной культуры, коммуникативных
навыков, гармоничное включение в систему социальных и профессиональных отношений, наличие
стрессоустойчивости и стабильности в процессе активного взаимодействия учащейся
молодежи с образовательной и профессиональной средой.