У статті обґрунтовано специфіку моніторингу якості навчальних досягнень
старшокласників у вивченні математики в системі доуніверситетської підготовки. З’ясовано
особливості застосування різних видів контролю у математичній підготовці старшокласників -
вхідного, поточного, рубіжного та підсумкового. Представлено результати кількісної оцінки
якості навчальних досягнень старшокласників із математики у доуніверситетській системі
підготовки до навчання у технічному університеті.
The article justifies the peculiarities of monitoring the quality of senior pupils’ progress in
learning mathematics within the system of pre-university training. The peculiar features of using
different kinds of checking the mathematical background of senior pupils – admission, current,
intermediate, and final checks – have been established. The estimates of the quality of senior pupils’
academic progress in mathematics within the system of pre-university training for their studying at an
engineering university have been presented.
В статье обоснована специфика мониторинга качества учебных достижений
старшеклассников в изучении математики в системе доуниверситетской подготовки.
Определены особенности применения различных видов контроля в математической подготовке
старшеклассников – входящего, текущего, рубіжного, итогового. Представлены результаты
количественной оценки качества учебных достижений старшеклассников по математике в
доуниверситетской системе подготовки к обучению в техническом университете.