ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Козаченко, І. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-17T09:50:58Z | |
dc.date.available | 2015-12-17T09:50:58Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Козаченко І. В. Використання інтерактивних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мов / І. В. Козаченко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 62-68. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8841 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність поняття “інтерактивні технології”. Розглядаються основні умови та особливості використання інтерактивних технологій (ІТ) у підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Висвітлено мету застосування ІТ та їх вплив на розвиток особистості студента. Розкрито основні етапи та завдання роботи, які слід враховувати при підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Проаналізовано позитивні та негативні сторони вивчення ІТ. Розглянуто методичні особливості, які позитивно впливають на вивчення іноземних мов | |
dc.description.abstract | В статье раскрыта сущность понятия “интерактивные технологии”. Рассматриваются основные условия и особенности использования интерактивных технологий (ИТ) в подготовке будущих учителей иностранных языков. Освещены цели применения ИТ и их влияние на развитие личности студента. Раскрыты основные этапы и задачи работы, которые следует учитывать при подготовке будущих учителей иностранных языков. Проанализированы положительные и отрицательные стороны изучения ИТ. Рассмотрены методические особенности, которые положительно влияют на изучение иностранных языков | |
dc.description.abstract | In essence article solved concepts “interactive technology”. “Consider basic terms and features using interactive technologies in the training of the future teacher foreign languages. Show objectives of application and IT ’s Influence on the development of personality of the student. Open basic stage tasks and work, that should taken into account in teacher training of the future foreign languages. Analyze positive and negative sides studying IT. Consider methodological features, that have positive influence to the study foreign languages | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | інтерактивні технології | |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів | |
dc.subject | іноземна мова | |
dc.subject | інтерактивне навчання | |
dc.subject | интерактивные технологии | |
dc.subject | подготовка будущих учителей | |
dc.subject | иностранный язык | |
dc.subject | интерактивное обучение | |
dc.subject | interactive technologies | |
dc.subject | training the future teachers | |
dc.subject | foreign language | |
dc.subject | interactive education | |
dc.title | Використання інтерактивних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мов | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |