Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль магістратури у розвитку соціальної компетентності вчителів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Варецька, О. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-17T09:50:57Z
dc.date.available 2015-12-17T09:50:57Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Варецька О. В. Роль магістратури у розвитку соціальної компетентності вчителів початкової школи / О. В. Варецька // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 21-29. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8834
dc.description.abstract У статті розглянуто питання магістерської освіти в Європейських країнах, США, Росії та Україні. Висвітлено проблемні аспекти освіти магістрів як навчання дорослої людини. Досліджено можливість розвитку соціальної компетентності вчителів початкової школи в умовах магістратури. Здійснено аналіз декількох магістерських програм різної професійної спеціалізації щодо їхньої спрямованості на розвиток соціальної компетентності педагога. З’ясовано причини незатребуваності серед вчителів магістерської освіти як другої та як підвищення кваліфікації. Зроблено висновок про вищу продуктивність системи післядипломної педагогічної освіти для розвитку протягом життя соціальної компетентності вчителів початкової школи
dc.description.abstract В статье рассмотрены вопросы магистерского образования в европейских странах, США, России и Украине. Освещены проблемные аспекты образования магистров как обучения взрослого человека. Исследованы возможности развития социальной компетентности учителей начальной школы в условиях магистратуры. Проанализировано несколько магистерских программ разной профессиональной специализации касаемо их направленности на развитие социальной компетентности педагога. Выяснены причины невостребованности среди учителей магистерского образования в качестве второго высшего и в качестве повышения квалификации. Сделан вывод о более высокой продуктивности системы последипломного педагогического образования для развития в течении жизни социальной компетентности учителей начальной школы
dc.description.abstract The article deals with the issue of Master Study in European countries, the USA, Russia and Ukraine. The age-related challenges of obtaining a Master qualification have been highlighted. The development of social competence of elementary school teacher obtaining a Master’s degree has been researched. Several Master Study programmes of different professional specializations have been analyzed concerning their potential of teacher’s social competence development. The reasons for absence of demand for obtaining a Master qualification as a post-graduate education and professional development have been found out. It has been concluded about the efficiency of post-graduate pedagogical education and the life-time development of elementary school teacher’s social competency
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject магістратура
dc.subject магістерська освіта
dc.subject магістр
dc.subject соціальна компетентність
dc.subject вчитель початкової школи
dc.subject післядипломна освіта
dc.subject магистратура
dc.subject магистерское образование
dc.subject магистр
dc.subject социальная компетентность
dc.subject учитель начальной школы
dc.subject последипломный процесс
dc.subject Master study programme
dc.subject Master’s degree
dc.subject Master
dc.subject social competence
dc.subject elementary school teacher
dc.subject post-graduate education
dc.title Роль магістратури у розвитку соціальної компетентності вчителів початкової школи ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу