Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічне прогнозування найвищих особистісних досягнень засобами існуючих структурних концепцій розвитку особистості

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цина, В. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-17T09:50:56Z
dc.date.available 2015-12-17T09:50:56Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Цина В. І. Психолого-педагогічне прогнозування найвищих особистісних досягнень засобами існуючих структурних концепцій розвитку особистості / В. І. Цина // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 202-208. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8830
dc.description.abstract У статті здійснюється пояснення і прогнозування з допомогою існуючих структурних концепцій спрямованості теорії особистісного зростання в напрямку найвищих особистісних досягнень. Аналізується пошук придатних існуючих структурних концепцій зростання особистості для уточнення фактів і співвідношення змінних у описі компонентів забезпечення найвищих особистісних досягнень. Основною стратегією дослідження концептуальних підходів до особистісного зростання стало формулювання робочих визначень у вигляді опису принципів, методів пояснення становлення і розвитку компонентів, що забезпечують найвищі особистісні досягнення. Розкрито сучасну теоретичну концепцію особистісного зростання в напрямку найвищих особистісних досягнень з допомогою гіпотетично стабільних характеристик структурних концепцій обґрунтування зростання особистості
dc.description.abstract В статье осуществляется объяснение и прогнозирование с помощью существующих структурних концепций направленности теории личностного роста в направлении наивысших личностных достижений. Анализируется поиск пригодных существующих структурних концепций роста личности для уточнения фактов и соотношения переменных в описании компонентов обеспечения наивысших личностных достижений. Основной стратегией исследования концептуальних подходов к личностному росту стала формулировка робочих определений в виде описания принципов, методов объяснения становлення и развития компонентов, которые обеспечивают наивысшие личностные достижения. Раскрыта современная теоретическая концепция личностного роста в направлении наивысших личностных дострижений с помощью гипотетически стабильных характеристик структурних концепций обоснования роста личности
dc.description.abstract The article is an explanation and prediction using the existing structural concepts orientation theory of personal growth in the direction of the highest personal achievements. Analyzes the search for suitable existing structural concepts growth of personality to clarify the facts and correlations of the variables in the description of the components ensure the highest personal achievements. The main strategy of the research conceptual approaches to personal growth became the wording working definitions description of the principles, methodsexplanations of the formation and development of components that provide the highest personal achievements. Disclosed modern theoretical concept of personal growth in the direction of the highest personal achievements using hypothetically stable characteristics of structural conceptsjustify the growth of personality
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject особистісне зростання
dc.subject досягнення
dc.subject структурні концепції розвитку особистості
dc.subject личностный рост
dc.subject достижения
dc.subject структурные концепции развития личности
dc.subject personal growth
dc.subject achievements
dc.subject structural concept of personality development
dc.title Психолого-педагогічне прогнозування найвищих особистісних досягнень засобами існуючих структурних концепцій розвитку особистості ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу