Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Можливості застосування технології проектної діяльності в мовній підготовці іноземних студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цимбал, Т. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-17T09:50:56Z
dc.date.available 2015-12-17T09:50:56Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Цимбал Т. М. Можливості застосування технології проектної діяльності в мовній підготовці іноземних студентів / Т. М. Цимбал // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 196-201. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8829
dc.description.abstract У статті аналізуються можливості застосування технології проектної діяльності в навчанні іноземних студентів російської мови. Відзначається, що в сучасній педагогіці метод проектів є особово-орієнтованою технологією навчання, яка інтегрує в собі проблемний підхід, групові методи, рефлексії, презентативні, дослідницькі, пошукові та інші методики. Розглянуті особливості застосування методу проектів для формування комунікативної, країнознавчої, інтелектуальної та творчої компетенцій. Зроблені істотні методичні висновки щодо широких можливостей проектів, оскільки ставлять учнів в умови реального мовлення як підготовленого, так і непідготовленого. Звертається увага на зміну ролі викладача: на різних етапах проектної діяльності він виступає в ролі джерела нової інформації, консультанта, помічника, координатора, спостерігача. Необхідність застосування технології проектної діяльності підвищує кваліфікацію викладача та якісний рівень викладання
dc.description.abstract В статье анализируются возможности использования технологии проектной деятельности в обучении иностранных студентов русскому языку. Отмечается, что в современной педагогике метод проектов является личностно-ориентированной технологией обучения, которая интегрирует в себе проблемный подход, групповые методы, рефлексию, презентационные, исследовательские, поисковые и другие методики. Рассмотрены особенности применения метода проектов для формирования коммуникативной, страноведческой, интеллектуальной и творческой компетенций. Сделаны существенные методические выводы о широких возможностях проектов, так как они ставят учащихся в условия реального общения как подготовленного, так и не подготовленного. Обращается внимание на смену роли преподавателя: на разных этапах он выступает в роли источника новой информации, консультанта, помощника, координатора, наблюдателя. Необходимость применения технологи проектной деятельности повышает квалификацию преподавателя и качественный уровень преподавания
dc.description.abstract The paper analyzes the possibility of using the technology of project activity in teaching foreign students of Russian. It is noted that in modern pedagogy project method is a technology - oriented personnel training, which integrates a problematic approach, group methods, reflection, representational, research, search, and other techniques. The features of implementation of the method of projects for forming communicative language, geographic, intellectual and creative skills are considered. Significant methodological conclusions about wide project opportunities are made, because they put students both prepared and unprepared in a real speech conditions. Attention is drawn to the changing role of the teacher. At various stages of the project activity the teacher acts as a source of new information, consultant, assistant, coordinator of the observer. Application of technology of project activity increases the qualification of teachers and quality of teaching
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject технологія проектної діяльності
dc.subject метод проектів
dc.subject комунікативна, країнознавча, інтелектуальна і творча компетенції
dc.subject технология проектной деятельности
dc.subject метод проектов
dc.subject коммуникативная, страноведческая, интеллектуальная и творческая компетенции
dc.subject technology of project activities
dc.subject project-based learning
dc.subject communicative, cultural, intellectual and creative competence
dc.title Можливості застосування технології проектної діяльності в мовній підготовці іноземних студентів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу