Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасні підходи до навчання англійської мови студентів ВНЗ: теоретичний аналіз

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холоденко, О. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-17T09:50:56Z
dc.date.available 2015-12-17T09:50:56Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Холоденко О. В. Сучасні підходи до навчання англійської мови студентів ВНЗ: теоретичний аналіз / О. В. Холоденко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 189-196. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8828
dc.description.abstract У статті на основі наукової літератури аналізуються сучасні підходи до навчання англійської мови студентів вищих навчальних закладів. Детально розкриваються такі найбільш ефективні підходи, як комунікативний, компетентнісний, інтегрований, диференційований, лінгвокультурологічний
dc.description.abstract В статье на основе научной литературы анализируются современные подходы к обучению английскому языку студентов высших учебных заведений. Детально раскрываются такие наиболее эффективные подходы, как коммуникативный, компетентностный, интегративный, дифференциальный, лингвокультурологический
dc.description.abstract The modern approaches of teaching English at Univrsities on the basis of the scientific literature analyzed in the article. Elaborates the most effective approaches such as communicative competence, integrative, differential, lingvocultural
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject підходи до навчання
dc.subject англійська мова
dc.subject студенти
dc.subject комунікативний, компетентнісний, інтегрований, диференційований, лінгвокультурологічний підходи
dc.subject подходы к обучению
dc.subject английский язык
dc.subject студенты
dc.subject коммуникативный, компетентностный, интегративный, дифференциальный, лингвокультурологичный подходы
dc.subject approaches of learning English
dc.subject the students
dc.subject communicative competence, integrative, differential, lingvocultural approaches
dc.title Сучасні підходи до навчання англійської мови студентів ВНЗ: теоретичний аналіз ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу