ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Топчієва, І. О. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-17T09:50:56Z | |
dc.date.available | 2015-12-17T09:50:56Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Топчієва І. О. Зміст і послідовність етапів підготовки майбутніх учителів музики до роботи з хором із застосуванням евристичних методів навчання / І. О. Топчієва // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 184-189. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8827 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні позиції підготовки майбутніх учителів музики до роботи з хором із застосуванням евристичних методів навчання. Пропонується технологія, що охоплює ряд етапів: організаційно-стимулюючий, аналітично-конструктивний, інтерпретаційно-пошуковий, творчо-результативний, послідовність яких обумовлена специфікою застосування евристичних методів навчання у диригентсько-хоровій підготовці майбутніх учителів музики | |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены основные позиции подготовки будущих учителей музыки к работе с хором с применением эвристических методов обучения. Предлагается технология, включающая этапы: организационно-стимулирующий, аналитико-конструктивный, интерпретационно-поисковый, творческо-результативный, последовательность которых обусловлена спецификой применения эвристических методов обучения в дирижерско-хоровой подготовке будущих учителей музыки | |
dc.description.abstract | The article describes the basic positions of training future music teachers to work with the choir using heuristic methods. Technology is proposed, comprising the steps of: stimulating-organizational, analytical-constructive, interpretational- retrieval,creative and productive, the sequence of which is due to the specific application of heuristic methods of training in conducting and choral music training of future teachers | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | евристичні методи навчання | |
dc.subject | майбутній учитель музики | |
dc.subject | інтерпретація художнього образу | |
dc.subject | эвристические методы обучения | |
dc.subject | будущий учитель музыки | |
dc.subject | интерпретация художественного образа | |
dc.subject | heuristic methods of training | |
dc.subject | future music teacher | |
dc.subject | the interpretation of the artistic image | |
dc.title | Зміст і послідовність етапів підготовки майбутніх учителів музики до роботи з хором із застосуванням евристичних методів навчання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |