Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Зміст і послідовність етапів підготовки майбутніх учителів музики до роботи з хором із застосуванням евристичних методів навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Топчієва, І. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-17T09:50:56Z
dc.date.available 2015-12-17T09:50:56Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Топчієва І. О. Зміст і послідовність етапів підготовки майбутніх учителів музики до роботи з хором із застосуванням евристичних методів навчання / І. О. Топчієва // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 184-189. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8827
dc.description.abstract У статті розглянуто основні позиції підготовки майбутніх учителів музики до роботи з хором із застосуванням евристичних методів навчання. Пропонується технологія, що охоплює ряд етапів: організаційно-стимулюючий, аналітично-конструктивний, інтерпретаційно-пошуковий, творчо-результативний, послідовність яких обумовлена специфікою застосування евристичних методів навчання у диригентсько-хоровій підготовці майбутніх учителів музики
dc.description.abstract В статье рассмотрены основные позиции подготовки будущих учителей музыки к работе с хором с применением эвристических методов обучения. Предлагается технология, включающая этапы: организационно-стимулирующий, аналитико-конструктивный, интерпретационно-поисковый, творческо-результативный, последовательность которых обусловлена спецификой применения эвристических методов обучения в дирижерско-хоровой подготовке будущих учителей музыки
dc.description.abstract The article describes the basic positions of training future music teachers to work with the choir using heuristic methods. Technology is proposed, comprising the steps of: stimulating-organizational, analytical-constructive, interpretational- retrieval,creative and productive, the sequence of which is due to the specific application of heuristic methods of training in conducting and choral music training of future teachers
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject евристичні методи навчання
dc.subject майбутній учитель музики
dc.subject інтерпретація художнього образу
dc.subject эвристические методы обучения
dc.subject будущий учитель музыки
dc.subject интерпретация художественного образа
dc.subject heuristic methods of training
dc.subject future music teacher
dc.subject the interpretation of the artistic image
dc.title Зміст і послідовність етапів підготовки майбутніх учителів музики до роботи з хором із застосуванням евристичних методів навчання ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics