ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сватьєв, А. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-17T09:50:55Z | |
dc.date.available | 2015-12-17T09:50:55Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Сватьєв А. В. Деякі аспекти підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності у вищих навчальних закладах / А. В. Сватьєв // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 144-150. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8821 | |
dc.description.abstract | У статті з’ясовані особливості організації підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності у вищих навчальних закладах. Автором здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури щодо з’ясування особливостей підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності у ВНЗ. Проведено анкетування студентів ВНЗ України для з’ясування особливостей підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності. Результати здійсненого анкетування засвідчили, що незначна кількість студентів вважає себе повністю особисто підготовленими для діяльності у ролі тренера-викладача(відповідно11,48% студентів). Водночас переважна більшість, а саме90% студентів, вважають необхідним здійснювати підготовку майбутніх тренерів-викладачів до професійної діяльності у ВНЗ України. Автором визначено, що сучасна підготовка майбутніх фахівців цього напрямку все ще не відповідає вимогам, які мають враховуватися при організації цього процесу. З’ясовано, що підготовка майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності повинна ґрунтуватися на комплексному підході до визначення й оновлення змісту, застосування методів, форм і засобів навчання, що сприяє підвищенню ефективності означеного процесу | |
dc.description.abstract | В статье определены особенности организации подготовки будущего тренера-преподавателя к профессиональной деятельности в высших учебных заведениях. Автором осуществлен теоретический анализ психолого-педагогической литературы по выяснению особенностей подготовки будущего тренера-преподавателя к профессиональной деятельности в вузах. Проведено анкетирование студентов вузов Украины для выяснения особенностей Педагогічні науки Випуск117’ 2014 150 подготовки будущего тренера-преподавателя к профессиональной деятельности. Результаты проведенного анкетирования студентов показали, что незначительное количество студентов считает себя лично полностью подготовленными для деятельности в качестве тренера-преподавателя(в соответствии11,48% студентов). В то же время подавляющее большинство, а именно90% студентов, считает необходимым осуществлять подготовку будущих тренеров-преподавателей к профессиональной деятельности в высших учебных заведениях Украины. Автором определено, что современная подготовка будущих специалистов данного направления все еще не отвечает требованиям, которые должны учитываться при организации этого процесса. Выяснено, что подготовка будущего тренера-преподавателя к профессиональной деятельности должна основываться на комплексном подходе к определению и обновлению содержания, применению методов, форм и средств обучения, что способствует повышению эффективности данного процесса | |
dc.description.abstract | The article defines the peculiarities of organization of preparation of the future of coach-teacher of professional activity in higher educational institutions. The author carried out a theoretical analysis of psychological and pedagogical literature for clarification of the features of preparation of the future of coach-teacher of professional activity in higher educational institutions. The conducted survey of students of higher educational institutions of Ukraine toclarify the features of preparation of the future of coach-teacher of professional activity. The results of a survey of students of higher educational institutions have shown that a small number of students considers himself completely prepared for operation as a coach-teacher (in accordance 11,48% of students). Atthe same time, overwhelming, namely 90% of the students consider it necessary to carry out the training of future trainers for professional activity in higher educational institutions of Ukraine. The author defines that modern training of the future specialists of this direction has not yet met the requirements to be considered at the organization of this process. Revealed that the features of preparation of the future of coachteacher of professional activity in higher educational establishments are that this system should be based on an integrated approach to the definition and update the content, methods, forms and means of training that contributes to the efficiency of this process | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | підготовка | |
dc.subject | майбутній тренер-викладач | |
dc.subject | професійна діяльність | |
dc.subject | тестування | |
dc.subject | подготовка | |
dc.subject | будущий тренер-преподаватель | |
dc.subject | профессиональная деятельность | |
dc.subject | тестирование | |
dc.subject | preparation | |
dc.subject | future trainer-teacher | |
dc.subject | professional activity | |
dc.subject | testing | |
dc.title | Деякі аспекти підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності у вищих навчальних закладах | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |