Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Філософсько-лінгвістичні підходи щодо розгляду професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Петько, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2015-12-14T17:36:45Z
dc.date.available 2015-12-14T17:36:45Z
dc.date.issued 2015-03-30
dc.identifier.citation Петько Л. В. Філософсько-лінгвістичні підходи щодо розгляду професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько // Філософія людини як шлях гуманізму та гідності у гранічному бутті суспільства: підхід філософської антропології як метаантропології: зб. мат. Міжнар. науково-практ. конф. (30−31 березня 2015) ; за заг.ред. Хамітова Н. В. – Вип. 1. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – С. 66−68 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8810
dc.description 1. Бим-Бад М.Д. Джон Дьюи как педагог [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.bim-bad.ru/biblioteka/article_full.php?aid=588 2. Дьюи Д. Демократия и образование (фрагменты) [пер. с англ.]. – М. : Педагогика- Пресс, 2000. – С. 5-108. [Електронний ресурс] / Д.Дьюи. – Режим доступу : https://docs.google.com/document/d/1k05BHtVPaBXhHi2q0RGOD1k1_FNHsv_eqOsyQFOjxGk/edit?pli=1 3. Жук О.І. Історія становлення основних ідей теорії дидактичного утилітаризму / О.І.Жук. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2011. – № 5. – С. 51-55. 4. Коваленко В.О. Філософія освіти у спадщині Дж.Дьюї / В.О.Коваленко. Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. – 2011. – № 10. – С. 244-249. 5. Федчик В.А. Співвідношення традиційного і інноваційного в дидактиці Дж.Дьюї [Електронний ресурс] / В.А.Федчик. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/21_NIEK_2007/Pedagogica/24336.doc.htm uk_UA
dc.description.abstract Розглядається теорія дидактичного утилітаризму висвітлені у працях Дж.Дьюї, Г.Кершенштайнера, В. Кілпатрика та ін., що значно вплинула не тільки на зміст освіти у навчальних закладах, зокрема в США, а й на організацію навчального процесу у сучасній вищій школі. uk_UA
dc.description.abstract The theory of instrumentalism (related to pragmatism). covered in didactic works by John Dewey, Georg Michael Kerschensteiner, William Heard Kilpatrick et al. are considered. They had a profound impact on progressive education, rejected authoritarian teaching methods, Dewey’s educational theories were permeated by his primary ethical value of democracy. John Dewey was father of the experiential education movement. uk_UA
dc.description.abstract Рассматривается теория дидактического утилитаризма освещены в работах Дж. Дьюи, Г.Кершенштайнера, В. Килпатрика и др., что значительно повлияла не только на содержание образования в учебных заведениях, в частности в США, но и на организацию учебного процесса в современной высшей школе. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філософія;
dc.subject навчальне середовище uk_UA
dc.subject філософсько-педагогічні концепції uk_UA
dc.subject Дж.Дьюї uk_UA
dc.subject теорія дидактичного утилітаризму uk_UA
dc.subject didactic uk_UA
dc.subject The theory of instrumentalism uk_UA
dc.subject John Dewey uk_UA
dc.subject учебная среда uk_UA
dc.subject философско-педагогические концепции uk_UA
dc.subject Дж.Дьюи uk_UA
dc.subject теория дидактического утилитаризма uk_UA
dc.subject.classification 37.016:81]:1 uk_UA
dc.title Філософсько-лінгвістичні підходи щодо розгляду професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету uk_UA
dc.title.alternative Philosophical-lingvistiс points of views to understanding of the «professionally oriented foreign teaching environment» in conditions of university uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics