ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Петько, Людмила Василівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2015-12-14T17:36:45Z | |
dc.date.available | 2015-12-14T17:36:45Z | |
dc.date.issued | 2015-03-30 | |
dc.identifier.citation | Петько Л. В. Філософсько-лінгвістичні підходи щодо розгляду професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько // Філософія людини як шлях гуманізму та гідності у гранічному бутті суспільства: підхід філософської антропології як метаантропології: зб. мат. Міжнар. науково-практ. конф. (30−31 березня 2015) ; за заг.ред. Хамітова Н. В. – Вип. 1. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – С. 66−68 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8810 | |
dc.description | 1. Бим-Бад М.Д. Джон Дьюи как педагог [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.bim-bad.ru/biblioteka/article_full.php?aid=588 2. Дьюи Д. Демократия и образование (фрагменты) [пер. с англ.]. – М. : Педагогика- Пресс, 2000. – С. 5-108. [Електронний ресурс] / Д.Дьюи. – Режим доступу : https://docs.google.com/document/d/1k05BHtVPaBXhHi2q0RGOD1k1_FNHsv_eqOsyQFOjxGk/edit?pli=1 3. Жук О.І. Історія становлення основних ідей теорії дидактичного утилітаризму / О.І.Жук. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2011. – № 5. – С. 51-55. 4. Коваленко В.О. Філософія освіти у спадщині Дж.Дьюї / В.О.Коваленко. Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. – 2011. – № 10. – С. 244-249. 5. Федчик В.А. Співвідношення традиційного і інноваційного в дидактиці Дж.Дьюї [Електронний ресурс] / В.А.Федчик. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/21_NIEK_2007/Pedagogica/24336.doc.htm | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглядається теорія дидактичного утилітаризму висвітлені у працях Дж.Дьюї, Г.Кершенштайнера, В. Кілпатрика та ін., що значно вплинула не тільки на зміст освіти у навчальних закладах, зокрема в США, а й на організацію навчального процесу у сучасній вищій школі. | uk_UA |
dc.description.abstract | The theory of instrumentalism (related to pragmatism). covered in didactic works by John Dewey, Georg Michael Kerschensteiner, William Heard Kilpatrick et al. are considered. They had a profound impact on progressive education, rejected authoritarian teaching methods, Dewey’s educational theories were permeated by his primary ethical value of democracy. John Dewey was father of the experiential education movement. | uk_UA |
dc.description.abstract | Рассматривается теория дидактического утилитаризма освещены в работах Дж. Дьюи, Г.Кершенштайнера, В. Килпатрика и др., что значительно повлияла не только на содержание образования в учебных заведениях, в частности в США, но и на организацию учебного процесса в современной высшей школе. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філософія; | |
dc.subject | навчальне середовище | uk_UA |
dc.subject | філософсько-педагогічні концепції | uk_UA |
dc.subject | Дж.Дьюї | uk_UA |
dc.subject | теорія дидактичного утилітаризму | uk_UA |
dc.subject | didactic | uk_UA |
dc.subject | The theory of instrumentalism | uk_UA |
dc.subject | John Dewey | uk_UA |
dc.subject | учебная среда | uk_UA |
dc.subject | философско-педагогические концепции | uk_UA |
dc.subject | Дж.Дьюи | uk_UA |
dc.subject | теория дидактического утилитаризма | uk_UA |
dc.subject.classification | 37.016:81]:1 | uk_UA |
dc.title | Філософсько-лінгвістичні підходи щодо розгляду професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету | uk_UA |
dc.title.alternative | Philosophical-lingvistiс points of views to understanding of the «professionally oriented foreign teaching environment» in conditions of university | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |