Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теорія і практика музичного виховання польських школярів у 90-х роках XX ст.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вільчковська, А. Е. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-14T15:17:02Z
dc.date.available 2015-12-14T15:17:02Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Вільчковська А. Е. Теорія і практика музичного виховання польських школярів у 90-х роках XX ст. / А. Е. Вільчковська // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 43-52. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8806
dc.description.abstract У статті розглянуто стан теорії та практики музичного виховання польських школярів у 90-х роках ХХ століття. У змісті навчальних програм цього періоду було чітко визначено необхідний для обов’язкового засвоєння обсяг знань, умінь та навичок з музичної освіти учнів. У ці роки у школах вчителі почали використовувати мультимедійні засоби дидактики, зокрема, комп’ютер, що сприяло більш ефективному опануванню учнями знань з музичної освіти.
dc.description.abstract В статье рассмотрено состояние теории и практики музыкального воспитания польских школьников у 90-х годах ХХ столетия. В содержании программ этого периода был четко определен необходимый для обязательного усвоения обьем знаний, умений и навыков по музыкальному воспитанию учащихся. В эти годы в школах учителя стали использовать мультмедиальные средства обучения, в частности, компьютер, что способствовало более эфективному овладению учащимися знаниями с музыкального образования.
dc.description.abstract The article considers the state of the theory and practice of music education Polish schoolchildren in 90 years of the twentieth century. In the content of programs of this period was necessary to clearly define volume compulsory assimilation of knowledge and skills for the musical education of students. During these years in schools, teachers began to use multimedial learning tools, in particular computer, which contributed more efficiently a mastery students with knowledge of music education.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject музичне виховання
dc.subject музична освіта
dc.subject вчитель музики
dc.subject музыкальное воспитание
dc.subject музыкальное образование
dc.subject учитель музыки
dc.subject music education
dc.subject music education
dc.subject music teacher
dc.subject.classification 37.037
dc.title Теорія і практика музичного виховання польських школярів у 90-х роках XX ст. ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу