Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Взаємодія сім'ї та дошкільного закладу як чинник підготовки дитини до школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пантюк, Т. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-14T15:17:00Z
dc.date.available 2015-12-14T15:17:00Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Пантюк Т. І. Взаємодія сім'ї та дошкільного закладу як чинник підготовки дитини до школи / Т. І. Пантюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 192-197. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8792
dc.description.abstract У статті проаналізовано та обґрунтовано питання підготовки дитини до школи, результативної взаємодії сім’ї та дошкільного у цьому процесі, визначено педагогічні умови його успіху. Наголошується на науковій обґрунтованості, суспільній зумовленості та інституційній різноманітності впливів процесу підготовки дитини до шкільного навчання. Увага акцентується на індивідуалізації, гуманізації та демократизації процесу підготовки дитини до школи.
dc.description.abstract В статье проанализированы и обоснованы вопросы подготовки ребенка к школе, результативного взаимодействия семьи и дошкольного учреждения в этом процессе, определены педагогические условия его успеха. Акцентируется на научной обоснованности, общественной определенности и институционном разнообразии процесса подготовки ребенка к школьному обучению. Внимание акцентируется на индивидуализации, гуманизации и демократизации процесса подготовки ребенка к школе.
dc.description.abstract The article analyses and substantiates the question of child’s school preparation, effective interaction between family and pre-school institution in this process, defines the pedagogical conditions of its success. It accentuates the scientific validation, social dependence and institutional variety of the process of child’s preparation to school education influence. The central attention is given to the individualization, humanization and democratization of child’s school preparation process.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject виховання
dc.subject сім’я
dc.subject чинники
dc.subject готовність до шкільного навчання
dc.subject воспитание
dc.subject семья
dc.subject условия
dc.subject готовность к школьному обучению
dc.subject upbringing
dc.subject family
dc.subject family
dc.subject readiness to school education
dc.subject.classification 372.064.1:372.4
dc.title Взаємодія сім'ї та дошкільного закладу як чинник підготовки дитини до школи ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу