ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пантюк, Т. І. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-14T15:17:00Z | |
dc.date.available | 2015-12-14T15:17:00Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Пантюк Т. І. Взаємодія сім'ї та дошкільного закладу як чинник підготовки дитини до школи / Т. І. Пантюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 192-197. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8792 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано та обґрунтовано питання підготовки дитини до школи, результативної взаємодії сім’ї та дошкільного у цьому процесі, визначено педагогічні умови його успіху. Наголошується на науковій обґрунтованості, суспільній зумовленості та інституційній різноманітності впливів процесу підготовки дитини до шкільного навчання. Увага акцентується на індивідуалізації, гуманізації та демократизації процесу підготовки дитини до школи. | |
dc.description.abstract | В статье проанализированы и обоснованы вопросы подготовки ребенка к школе, результативного взаимодействия семьи и дошкольного учреждения в этом процессе, определены педагогические условия его успеха. Акцентируется на научной обоснованности, общественной определенности и институционном разнообразии процесса подготовки ребенка к школьному обучению. Внимание акцентируется на индивидуализации, гуманизации и демократизации процесса подготовки ребенка к школе. | |
dc.description.abstract | The article analyses and substantiates the question of child’s school preparation, effective interaction between family and pre-school institution in this process, defines the pedagogical conditions of its success. It accentuates the scientific validation, social dependence and institutional variety of the process of child’s preparation to school education influence. The central attention is given to the individualization, humanization and democratization of child’s school preparation process. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | виховання | |
dc.subject | сім’я | |
dc.subject | чинники | |
dc.subject | готовність до шкільного навчання | |
dc.subject | воспитание | |
dc.subject | семья | |
dc.subject | условия | |
dc.subject | готовность к школьному обучению | |
dc.subject | upbringing | |
dc.subject | family | |
dc.subject | family | |
dc.subject | readiness to school education | |
dc.subject.classification | 372.064.1:372.4 | |
dc.title | Взаємодія сім'ї та дошкільного закладу як чинник підготовки дитини до школи | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |