ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Конопленко, Л. О. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-10T12:52:10Z | |
dc.date.available | 2015-12-10T12:52:10Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Конопленко Л. О. Технологія організації ділової гри в інтегрованому навчанні усного англомовного спілкування / Л. О. Конопленко // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120. - C. 66-73. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8754 | |
dc.description.abstract | У статті представлено огляд питань, пов’язаних із організацією ділової гри для навчання усного англомовного спілкування майбутніх фахівців із інформаційної безпеки в аспекті міждисциплінарної інтеграції. Міждисциплінарна інтеграція висувається автором як провідний спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищих технічних навчальних закладів. У роботі уточнено визначення “ділової гри” у навчанні іноземної мови професійного спрямування, окреслено мету ділової гри, охарактеризовано ролі та умови взаємодії учасників та організатора гри. У статті описано спосіб розподілу академічної групи на малі групи студентів, наведено правила запропонованої ділової гри. Також описано процес підготовки та проведення ділової гри: її структуру, критерії оцінювання, правила реалізації зворотного зв’язку та методичні прийоми, що були використані. Автором разом із фахівцями з інформаційної безпеки було розроблено та здійснено експериментальну перевірку ефективності двох моделей ділової гри, елементи якої розглянуто в цій роботі. | |
dc.description.abstract | The article is an overview of issues related to the organization of the business game for teaching English communication in terms of interdisciplinary integrationto future specialists in information security. Interdisciplinary integration is considered to be a leading method of improving language training of students in higher technical educational institutions. In the work "business game" in teaching English for specific purposes is defined, the purpose of the business gameis outlined, the roles and interaction of the participants and organizers of the gameare described. The author recommends how to divide an academic group into small groups of students. The rules of the business gameare proposed. It is also described how to prepare and conduct the business game : its structure, criteria, rules implementing feedback and instructional techniques that were used are outlined. The author, along with experts in information security, has developed and experimentally verifiedthe effectiveness of two models of the business game, elements of which are considered in this paper. | |
dc.description.abstract | В статье представлен обзор вопросов, связанных с организацией деловой для обучения устной англоязычной общения будущих специалистов по информационной безопасности в аспекте междисциплинарной интеграции. Междисциплинарная интеграция выдвигается автором как оптимальный способ усовершенствования языковой подготовки студентов высших технических учебных заведений. В работе уточнено определение “деловой игры” в обучении иностранному языку профессиональной направленности, обозначены цели, охарактеризованы роли и условия взаимодействия участников и организатора игры. В статье описывается распределение академической группы на малые группы студентов, приведены правила предложенной деловой игры. Также описано процесс подготовки и проведения деловой игры: ее структуру, критерии оценки, правила реализации обратной связи и методические приемы, которые были использованы. Автором вместе со специалистами по информационной безопасности была разработана и осуществлена экспериментальная проверка эффективности двух моделей деловой, элементы которой рассмотрены в этой работе. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | ділова гра | |
dc.subject | екстралінгвістична мета | |
dc.subject | англійська мова професійного спрямування | |
dc.subject | інтегроване навчання | |
dc.subject | самоорганізація | |
dc.subject | business game | |
dc.subject | extra-purpose | |
dc.subject | English for specific purposes | |
dc.subject | integrated learning | |
dc.subject | selforganization | |
dc.subject | methodological procedure | |
dc.subject | деловая игра | |
dc.subject | экстралингвистическая цель | |
dc.subject | английский язык профессиональной направленности | |
dc.subject | интегрированное обучение | |
dc.subject | самоорганизация | |
dc.subject | методический прием | |
dc.subject | методичний прийом | |
dc.subject.classification | 378 :37.016 :81’24 | |
dc.title | Технологія організації ділової гри в інтегрованому навчанні усного англомовного спілкування | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |