ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Економова, О. С. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-10T12:52:09Z | |
dc.date.available | 2015-12-10T12:52:09Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Економова О. С. Професійна самореалізація особистості в межах фахової музично-педагогічної підготовки / О. С. Економова // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120 - C. 40-49. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8751 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему самореалізації особистості педагога-музиканта в сучасному навчально-виховному процесі. Окреслено шляхи професійного самовдосконалення важливих його якостей. Здійснено аналіз факторів, що сприяють професійно-творчій самореалізації викладача в умовах особистісно орієнтованого виховання. З’ясовано визначення понять професійної самоорганізації та компетентності особистості. Визначена взаємозалежність особистостей процесу фахової підготовки майбутніх вчителів музики та наявності в них умінь професійної самоорганізації. Розкривається сутність та значення педагогізації навчального процесу як вагомого чинника формування творчої особистості майбутнього вчителя. | |
dc.description.abstract | The article deals with the problem of the teacher’s personality and self-realization in modem educational process. It was descriebed different ways of professional self realization and gave a taste of teacher’s greality. The factors contributing to professional and creative self-realization in a personally-oriented education are analyzed in the article. Clarified the definitions of professional competence and self-identity. Revealed the interdependence of the features of the process of training future music teachers,and whether they have the professional skills of self-organization. The essence and significance pedagogizaition of educational process as a significant factor in the fomulation of the creative personality of the future teachers. | |
dc.description.abstract | В статье рассмотрена проблема самореализации личности педагога-музыканта в современном учебно-воспитательном процессе. Очерчены пути профессионального самосовершенствования важных его качеств. Осуществлен анализ факторов, способствующих профессионально-творческой самореализации преподавателя в условиях личностно ориентированного воспитания. Выяснено определения понятий профессиональной самоорганизации и компетентности личности. Раскрыта взаимозависимость особенностей процесса профессиональной подготовки будущих учителей музыки и наличия у них умений профессиональной самоорганизации. Раскрывается сущность и значение педагогизации учебного процессу как весомого фактора формирования творческой личности будущего учителя. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | самореалізація | |
dc.subject | особистісно-смислова спрямованість | |
dc.subject | музичне навчання | |
dc.subject | професійне самовдосконалення | |
dc.subject | компетентність | |
dc.subject | компетентнісний підхід в освіті | |
dc.subject | realization | |
dc.subject | professional self realization | |
dc.subject | musical education | |
dc.subject | competence | |
dc.subject | competence approach in education | |
dc.subject | самореализация | |
dc.subject | музыкальное обучение | |
dc.subject | личностно-смысловая направленность | |
dc.subject | профессиональное самосовершенствование | |
dc.subject | компетентность | |
dc.subject | компетентностный подход в образовании | |
dc.subject.classification | 378 :[37.013+78] | |
dc.title | Професійна самореалізація особистості в межах фахової музично-педагогічної підготовки | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |