Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондарєва, Л. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-10T12:52:08Z
dc.date.available 2015-12-10T12:52:08Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Бондарєва Л. І. Викладач як суб'єкт педагогічної комунікації / Л. І. Бондарєва // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120 - C. 19-24. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8743
dc.description.abstract У статті визначено суть педагогічної комунікації. Розглянуті функції педагогічної комунікації. Сформовано структуру та охарактеризовано складові педагогічної комунікації. Доведено, що педагогічна комунікація реалізується як система різноманітніших безпосередніх та опосередкованих зв’язків суб’єктів комунікації. Визначено роль викладача як суб’єкта педагогічної комунікації. Розглянуто поняття “комунікативність”. Досліджені особливості професійно-педагогічної комунікативності викладача та її соціальні характеристики.
dc.description.abstract In article the essence of pedagogical communications is defined. Some functions of pedagogical communications are considered. It is generated structure and it is characterised components of pedagogical communications. It is defined, that pedagogical communications are realised as system of different direct and mediocre communications of subjects of communications. It is presented structure of system of pedagogic communications. The role of the teacher as a subject of pedagogical communications is defined. The concept of communication is defined. Some features is professionalpedagogical communication teachers and its social characteristic are investigated.
dc.description.abstract В статье определена суть педагогической коммуникации. Рассмотрены функции педагогической коммуникации. Сформирована структура и охарактеризованы составляющие педагогической коммуникации. Доказано, что педагогическая коммуникация реализуется как система разных непосредственных и посредственных связей субъектов коммуникации. Представлена структура системы педагогической коммуникации. Определена роль учителя як субъекта педагогической коммуникации. Определено понятие “коммуникативность”. Исследованы особенности профессионально-педагогической коммуникативности учителя и ее социальные характеристики.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject комунікації
dc.subject педагогіка
dc.subject педагогічні комунікації
dc.subject викладач
dc.subject communications
dc.subject vocational training
dc.subject pedagogic
dc.subject pedagogical communications
dc.subject the teacher
dc.subject коммуникации
dc.subject профессиональная подготовка
dc.subject педагогика
dc.subject педагогические коммуникации
dc.subject учитель
dc.subject.classification 374.7
dc.title Викладач як суб'єкт педагогічної комунікації ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу