ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондарєва, Л. І. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-10T12:52:08Z | |
dc.date.available | 2015-12-10T12:52:08Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Бондарєва Л. І. Викладач як суб'єкт педагогічної комунікації / Л. І. Бондарєва // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120 - C. 19-24. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8743 | |
dc.description.abstract | У статті визначено суть педагогічної комунікації. Розглянуті функції педагогічної комунікації. Сформовано структуру та охарактеризовано складові педагогічної комунікації. Доведено, що педагогічна комунікація реалізується як система різноманітніших безпосередніх та опосередкованих зв’язків суб’єктів комунікації. Визначено роль викладача як суб’єкта педагогічної комунікації. Розглянуто поняття “комунікативність”. Досліджені особливості професійно-педагогічної комунікативності викладача та її соціальні характеристики. | |
dc.description.abstract | In article the essence of pedagogical communications is defined. Some functions of pedagogical communications are considered. It is generated structure and it is characterised components of pedagogical communications. It is defined, that pedagogical communications are realised as system of different direct and mediocre communications of subjects of communications. It is presented structure of system of pedagogic communications. The role of the teacher as a subject of pedagogical communications is defined. The concept of communication is defined. Some features is professionalpedagogical communication teachers and its social characteristic are investigated. | |
dc.description.abstract | В статье определена суть педагогической коммуникации. Рассмотрены функции педагогической коммуникации. Сформирована структура и охарактеризованы составляющие педагогической коммуникации. Доказано, что педагогическая коммуникация реализуется как система разных непосредственных и посредственных связей субъектов коммуникации. Представлена структура системы педагогической коммуникации. Определена роль учителя як субъекта педагогической коммуникации. Определено понятие “коммуникативность”. Исследованы особенности профессионально-педагогической коммуникативности учителя и ее социальные характеристики. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | комунікації | |
dc.subject | педагогіка | |
dc.subject | педагогічні комунікації | |
dc.subject | викладач | |
dc.subject | communications | |
dc.subject | vocational training | |
dc.subject | pedagogic | |
dc.subject | pedagogical communications | |
dc.subject | the teacher | |
dc.subject | коммуникации | |
dc.subject | профессиональная подготовка | |
dc.subject | педагогика | |
dc.subject | педагогические коммуникации | |
dc.subject | учитель | |
dc.subject.classification | 374.7 | |
dc.title | Викладач як суб'єкт педагогічної комунікації | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |